Gå til innhold

Hvordan kan noen merke...


Anbefalte innlegg

Skrevet

bekkenløsning helt fra BEFRUKTNINGEN????????? Hadde de sagt at det var fra egget festet seg så greit nok, men fra BEFRUKTNING?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt jobbå få det til, da ser du. Bekkenet kan sikkert bli slitent av så mangt.

Skrevet

Oida, gubben har i det minste ikke skutt løsskudd...! Må ha vært rimelig bra trøkk i røropplegget! *dæven døtte*

Skrevet

Tja..... Hørt om de som merker at sædcella treffer egget også, så kan kanskje hende..... Hvordan de merker det.... Aner ikke..

Skrevet

Tenk å være så følsom oppi dåsa - og så skulle trøkke en unge ut derfra på et senere tidspunkt....! Du kan si jeg er IKKE misunnelig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...