Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 bekkenløsning helt fra BEFRUKTNINGEN????????? Hadde de sagt at det var fra egget festet seg så greit nok, men fra BEFRUKTNING?????
Smånetta 14.mai Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det var litt jobbå få det til, da ser du. Bekkenet kan sikkert bli slitent av så mangt.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Oida, gubben har i det minste ikke skutt løsskudd...! Må ha vært rimelig bra trøkk i røropplegget! *dæven døtte*
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Tja..... Hørt om de som merker at sædcella treffer egget også, så kan kanskje hende..... Hvordan de merker det.... Aner ikke..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Tenk å være så følsom oppi dåsa - og så skulle trøkke en unge ut derfra på et senere tidspunkt....! Du kan si jeg er IKKE misunnelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå