jentemor Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Er det noe du holder hemmelig og hvorfor? Hva er verste konsekvens? Det kan eks. være hvor mange du har ligger med? Hvorfor klare vi ikke å si sannheten?
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 nei, jeg har ikkke det. Ikke en eneste faktisk... hmm.. vi har liggi med omtrent like mange, så det er greit ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 og man klarer ikke og si sannheten, fordi man er redd for hva som skjer...
NoDoubt Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Kan ikke komme på noe jeg ikke er ærlig om.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Eg kan, med handa på hjertet, sei at eg er 100 % ærlig overfor mannen min. Han er min beste venn, og eg forteller han alt. Eg har ikkje noke å skjule for han.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Hmm neeeei ikke som jeg kan komme på..Er nok kanskje alt for ærlig mange ganger..Plopper ut med ting jeg kanskje burde tenkt både en og to ganger igjennom før jeg sa..ADHD i et nøtteskall:/
Salat Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Ikke noe jeg holder hemmelig bevisst nei. Det er sikkert masse jeg har gjort som han ikke vet, men han har jo ikke noe interesse av å vite alle detaljer om alt som har skjedd.
petite fleur Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Er 100% ærlig overfor min kjære. Har vært i forhold hvor jeg følte at jeg måtte pynte litt på sannheten - og derfor er er jeg ikke sammen med noen av de i dag;-) Er så deilig å kunne være helt ærlig og absolutt MEG hele tiden;-)
jentemor Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har for eksempel venninner som ikke forteller sin samb om alle klær dem kjøper selv om den har felles økonomi. Det er slike små fille ting som lyver om! Hvorfor?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har en helt annen fortid enn sambo, ser ikke noe poeng i å skulle fortelle rubbel og bit av alt jeg har vært med på / gått igjennom. Men har har fått den røde tråden i min livshistorie så langt før vi møttes, men mange detaljer kommer han aldri til å få vite. Kun en person i denne verden som vet NESTEN alt om meg, og det holder ;-) Er nok ting han ikke har fortalt meg også-har ikke tro på at "alle" forteller alt til partneren sin uansett.
Gjest ->>- Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er ærlig når jeg sier noe, men kan godt finne på å si at det har ikke hun noe med.
*ale* Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Forteller selvsagt ikke alt. Har en taushetsbelagt jobb, venner som betror meg sine hemmeligheter og ting som skjedde før vi møttes som han ikke har noe med... Jeg vil ikke vite alt om han heller...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 100% ærlig, men det betyr jo ikke at man trenger å utdype alle detaljer om fortiden.. jeg er ikke interessert i alle hans og han er ikke interessert i mine, holder med de store fakta og det man føler for å dele mener nå jeg. synes forresten ikke det har noe med ærlighet å gjøre å snakke om det som man har opplevd før.. synes ærlighet ifht det som skjer her og nå er 1000000 ganger viktigere..
høstbarn:) Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Ja er ærlig. Kanskje litt for ærlig av og til...
Tøysetipp Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Men, mine tanker får du aldri.. Eller noe sånt.. Jeg er ærlig.. trofast.. og aldri så lite hengiven. Og det må da være bra nok dèt . Og jeg elsker henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå