Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.... jeg sa til datteren min at hun begynnte å bli så vrang. hun svarte tvert; du begynner å bli tjukk!!!!!!! hehe har aldri hørt henne si noe slikt noen gang...!
1, 2, 3!!! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hihi! Er de ikke søte! Skulle til oldemor (min bestemor) i går, jeg og jenta mi på 4 år. Storebror var i bursdagsselskap til en i klassen. Var innom 7/11 først, og kjøpte samtidig med en bolle hver til oss. Jenta mi er veldig glad i tyggis, og hadde fått en som hun kunne spise etter bollen. Bollen ble spist opp, så sier hun: "No e d tyggis'n sin tur å bli spist"... Måtte le da. Hehe! Utrolig mye rart som kommer fra de små!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Dæven, det er et sånt gullkorn som man husker leeeeenge! Og det går liksom ikke an å bli fornærmet heller Du får skrive det ned og bruke det for alt det er verdt på bryllupsdagen hennes en gang i fremtiden!
Bolla med lille nurket. Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Sønnen min på 4 år nå,sa til bestemora si" bestemor,du er så gammel at vi må støvsuge deg."He,he,hu blei litt overassket ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå