Gå til innhold

Arg, Catharina på Farmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får virkelig helt fnatt av den dama, makan til sutrekjerring skal man lete lenge etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke..nå har jeg ikke fulgt med så nøye denne episoden men når jeg ser på hun så står hun å sutrer ser ut som om hun skal grine anytime og SUR!!!hva er grunnen til det?er d noe jeg ikke har fått med meg?hehe

Skrevet

uff. nei, jeg kan ikke si jeg er så glad i den jenta der nei. hun har en veldig slack innstilling. det er forsåvidt greit nok og opp til en selv, men hun gjorde ikke en god nok jobb med å gi dyra vann på en varm dag. det synes jeg er fryktelig dårlig. dessuten skulle hun koke undertøyet sitt i kjelene de lager mat i.. æsj!

Skrevet

Få ho ut! Bra ho ble valgt til førstekjempe. Måtte andrekjempen vinne.....

Skrevet

Helt enig.Hu komme te å vera singel så lenge hu har den holdningen.Kunne ikke vært bedre valg av førstekjempe.

Skrevet

Enig!

hvem tror dere hun velger som andre kjempe?:)

Skrevet

Jeg tror hu velger hu så e samen nå med farmen gaute.

Skrevet

mulig de ja.. blir spennende:p

Skrevet

Er visst ingen som liker min game bestevenninne, merkelig det der:p

Skrevet

Hun irriterer vettet av meg. Makan til fæl kjærring. Bortsemt drittunge sprø du meg... ahh, kjenner det koker bare jeg tenker på det...

Skrevet

Usj, møkkakjærring....bleh!

Skrevet

kunne ikke vært mer enig med dere... hu gjør jo ikke noe annet enn og surve.. jeg får ikke lov til ditt, jeg får ikke lov til datt, jeg gidder ikke ditt, jeg er så lei datt.... å herregud,, få hu ut!!!

Skrevet

Takler ikke henne jeg heller.blir irritert bare av å se henne.Tror vertfall godt om seg selv.Hun må ut!!!!

Skrevet

For en bich!!!! Blir helt uvell bare kjærringa åpner munnen ! Nei, fy fader!!

Krysser fingrene for at hun taper kampen!!!

Skrevet

Heia andre kjempe, uansett hvem det måtte bli!

Skrevet

du ser liksom på hele henne at hu er en sur å bortskjemt kjerring..ser på øynene at hu er frekk liksom..å alt hu klarer å lirke ut den støgge munnen sin da..årh..nei hu irriterer meg så jæ...

å hu er så forbanna sikker på at hu klarer kampen..håper hu ryker på hode og ræva ut!!!

Skrevet

"Er visst ingen som liker min game bestevenninne, merkelig det der:p"

jeg regner med at det er en grunn til at hun er din "gamle bestevenninne":D

Skrevet

Hugo har vært flink storbonde denne uka, syns jeg da:) Men hun Catarina, hærregud, hvor hun syyyyyter...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...