Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hun har etterhvert utrolig mange leker, og jeg undrer meg over hvordan det er best å oppbevare dem. Hvordan gjør dere det? Jeg har noen kasser med lokk fra IKEA, men lurer på om det finnes andre lure måter.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Mine barn har 3 kurver hver under sengen sin. Et stativ hver som rommer tre plastbokser i høyden, samt stablet plastbokser i høyden inntil en vegg (3 på hver høyde). Skikkelig system, med barbie i to esker, utkledninstøyet sitt i to boks, lekerbiler i to, tegnesaker i to esker..osv..
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Smart Høres herlig ut med et system Jeg hadde et system jeg også, men så har vesla funnet ut at det går an å tømme alle kassene utover gulvet hehe, men slik er det vel overalt
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Har 2 bokyller, en kommode, 2 kasser fra Ikea og en lang stamme med Trofast kasser fra Ikea..I tillegg har vi enda en liten bokylle..hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 To Olebrumm lekekasser som står i stuen med lokk... Han er ennå så liten at det er nok...
Carnivale Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Bøker i bokhylla såklart. Lego i egen Ikea-boks (den med hjul på) Andre leker er i egne bokser i Trofast-stammen fra Ikea, hvor boksene er merket med "puslespilL", "dukker", "mat-laging" etc etc...(såklart en til "div" )
Carnivale Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Ja, og så har vi ikke alt fremme hele tiden. Vi legger bort masse leker de sjeldent leker med, så kan vi heller ta de frem når de blir lei av de de har. Pluss at vi gir bort/kaster ting som ikke er interessant lengre, eller ødelagt.
frøken blå Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Ikea kasser + en KUL stooooooooor (les: bred) skuffe som sambo har bygget, som passer rett inn under senga til eldstemann =) Veldig praktisk!!
NoDoubt Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Vi har flere typer expedit hyller fra IKEA. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50103086 Har og kjøpt kasser til som passer akkurat inni. Oppi kassene ligger lekene. Glimrende:-) Ryddig og pent:-)
Arb.ledig husmor Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Har kjøpt en lekekiste på Montèr. Den er stor og veldig grei. Snuppa på 17mnd klarer å nå ned helt i bunnen på den også.. Ikke kostet den så mye heller, 279kr. Den er trehvit, men for meg gjør det ingenting for jeg har tenkt å male litt ulike barnefigurer på den...
mayaya Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Vi har forresten også en Expedit-hylle og en Mammut-kommode fra Ikea på rommet hans.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2008 Den der expedit var jo stilig med de kassene inni Kanskje jeg går for den Også en bedroller om vi finner det. Ellers tar jeg og imot flere tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå