Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i et horisontaldelt hus.Vi har nå malt huset,de skaffet all maling siden de fikk det såå billig som hun sa.Jeg skal betale 1/3 av regningen,sider jeg eier 1/3 av huset.De har fått prosentrabatter på malingen for det er kjøpt på sånn entrepenørkonto.Jeg fikk regningen,men de har lagt ark over beløpet de har betalt,så jeg ser kun ordinær utsalgspris.De har gitt meg 20% på beløpet,men vet de har f¨ått mer.Er jo en grunn til at di har lagt ark over å skjult beløpene på kopien av regningen.Hva ville dere gjort? Har vel krav på å se hva de virkelig har betalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frekt!

De ville skaffe maling fordi de kunne få det billig...åsså skal de tjene penger på deg! Ville konfrontert dem jeg, og spurt hva de egentlig betalte...

Skrevet

For en kjip ting å gjøre....ville krevd å få sett hele beløpet ja.

Skrevet

Blir å si at jeg ikke betaler en krone før jeg får se regningen uten ark lagt over beløpene.

Skrevet

Ja, jo... men er de pengene verdt for å få et "dårlig" forhold til naboene?

Greit, det er frekt og ufint gjort, men...

Skrevet

Ja,de har vært sur og grinete hele tiden.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt muggen. Merkelig oppførsel. Da hadde jeg heller kjøpt inn malingen selv, og latt alle betale fullpris. Er jo dessuten ofte tilbud, og noen butikker er billigere enn andre.

Om forholdet allerede er dårlig, hadde jeg nok ikke gått med på dette. Dvs om du ikke har noe å tape på en krangel. For jeg er ganske sikker på at de ikke kommer noen vei med å kreve dere for mer enn 1/3 av de reelle utgiftene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...