Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 jeg skal ha etter mine beregninger el 2.mars. Men har alt fått noen symptomer... stikking og ubehag hø side,mage/lyske. Litt oppblåst. Enn du?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Heisann Jeg er ikke helt sikker på når EL kommer, for har hatt ustabile og veldig korte sykluser i det siste. Ifølge beregninger skulle jeg hatt EL i går, men tror nærmere helga er riktigere tidspunkt. Hatt ordentlige stikninger og litt murring i dag, men ikke sterk EL test enda, og nå har jeg ikke flere igjen av dem, så nå får vi bare gamble litt Prøvd lenge du da? Går over i tiende pp her, dersom det ikke skulle klaffe nå heller... Men, ved godt mot enda stort sett Dette blir vår siste pp for å få det til i 2008. Sambo og jeg er veldig enige om at vi hopper over termin i desember mnd. Derfor hadde det passet meg veldig veldig VELDIG bra om testen snart kunne gi meg et positivt svar
Klar Som Et Egg Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 jeg tok en el-test idag som viste utslag på stigende lh-hormon, så nå er jeg i mine mest fruktbare dager :-) min kjære trives godt med det, mye sengekos! og det beste er at jeg reiser til gran canaria på lørdag (med min søster), så blir ventetida går myyyye fortere denne mnd! håper på klaff nå, er i fjerde pp.. blir såååå utolmodig, arrg. lykke til jenter, og stå på disse viktige dager :-) her skal det jobbes for gullmedaljen!
kaffeplante Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 EL 1.mars:):) Vi hadde termin 15.mars sist men dattera vår kom til verden 11.desember...så min erfaring er at å planlegge å ikke få desemberbarn ikke er mulig..... Praktiserer dere annene hver dag eller hver dag eller bare når dere føler for det?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Woooii, Kaffeplante, hun hadde det travelt da gitt Gikk alt bra eller? Ja kanskje vi bare skal kjøre på med desemberbarn vi og da, så kanskje vi får i oktober, hi, hi Lol
kaffeplante Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 ja fikk HELPP-syndrom...så hun måtte ut så vi skulle berge begge to liksom....og alt har heldigvis gått bra.... om dere planlegger januarbarn kan det i alle fall lett bli desemberbarn...og om dere palnlegger desemberbarn kan det bli november......og om vi blir gravide nå...så er vel termin slutten på november...og med å gå over termin kan det jo bli desmber utav det... ingen som vil dele erfaringer om hvor ogte s.. da????
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Du har så rett Kaffeplante!! Heh, hadde ikke egentlig tenkt så mye på det der, og jeg gikk jo to uker over med min første og måtte bli satt igang t.o.m! Huff, det med sex ja.... Det er et godt spørsmål. Vil jo gjerne få det til annenhver dag ihvertfall ved EL tider her, men det funker ikke alltid sånn da... Sambo blir stressa, så nå har vi roet ned, og tar det når vi føler for. (Men passer alltid på å ha sex rundt EL.) Minsker det sjansene våre tror dere? Hva med dere?
kaffeplante Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 varierer veldig....har el nå på lørdag....planen er sex ikveld,torsdag,fredag,lørdag og søndag så en velfortjent pause....altså 5 dager på rappen før/etter el:) håper det kan hjelpe.... dere bør vel ha sex minst annen hver dag ved el ja vil jeg tro... hvordan finner derre el foresten?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 vi har hatt sex hver kveld siden mandag:) to ganger på tirsdag.. idag er d liten pause, siden jeg skal jobbe døgn på amb. Blir nok noe kos i helgen også Har drevet å el testet jeg og, men ikke fått noen helt positive, så denne pp har jeg lagt di testene bort og bare koser. Slipper "pliktsexen" når en test er positiv.. Kos jevlig, så håper vi den sitter Jeg kjente no el - symptom tirsdag og igår, litt oppblåst og en del stikking i hø side.. Har litt stikkinger idag også... Vel....da får jeg reise på jobb.. snakkes jenter
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Hei hei:-) Jeg har el i dag:) Fant den ved eggløsningstest. Temper også, og sjekker sekret. Skulle egentlig ikke hatt el før i morgen eller lørdag, så denne syklusen blir på 26 dager:-) LIKER korte sykluser!!!!!!!!!!! Normalt har jeg 27-28 dager. Vi prøver sex annenhver dag. Sex onsdag, ikke i går, men så i dag når mannen min kommer hjem fra jobb;-) Har nok også sex i morgen, da det er "siste sjans" denne mnd.. Første gang vi praktiserer dette. Har ellers hatt hver dag. Men er mulig mannen min har nedsatt kvalitet pga senket testikkel, så derfor skal vi prøve å "spare" et døgn. Håper så inderlig det klaffer. Er i 5.pp. Har ingen barn fra før. Lykke tili disse dager jenter!!!!!!! Og måtte spirene klore seg fast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaffeplante Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA:):):) Så jeg var blind da...siden du fant den:)
gladmamma<3 Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Nei da...du er sikkert bare gravid!hahaha...hihihi...hvis man tester seg meg el test en pp...vil da el finne sted samme dag neste pp om syklusen er som den skal?
kaffeplante Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 nei desverre kan den nok variere etter hva jeg har forstått...... etter at jeg fikk vite at positive el-tester ikke trenger å bety at man faktisk har hatt el den mnd...gidder jeg ikke bruke el-tester...koster jo en formue..... du har ikke smerter eller el-slim eller andre indikatorer på at du har el da? men da skal jeg finne senga...skravles i morgen jenter. god natt
gladmamma<3 Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 nei. jeg har ikke råd til å drive med el-tester jeg (heller)...blir kostbart... Men ja, jeg har tegn på at el er her/har vært hær/kommer....har hatt vondt i magen siden tirsdag...ut i fra beregninger skal den jo komme på lørdag...? blir så forvirra...får vell bare kjøre et hardt løp...haha...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 heisann jenter:) står til med dere i disse el dager? har fortsatt småstikkinger i hø side.. ellers har jeg ikke merket noen "forandringer", kanskje litt mer sekret... Har ikke brukt el-tester denne gangen, har bare hatt jevnlig sex, så håper den sitter da, ble så stresset av all den testingen. Er nok kanskje bedre å bare slappe av med kos Ønsker dere god helg
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Heisann jenter =) Ja, da begynner vel EL å være vel overstått for de fleste tenker jeg! Håper det har vært noen fruktbare dager! For min del lurer jeg på om EL kanskje var i går eller i dag. Hadde noen vanvittige stikninger på torsdag, så sterke at jeg lurer på om det kanskje ikke var EL smerter i det hele tatt, mulig det bare var mageondt, men føltes ikke slik heller. Så kom det noe slim i går, men tror ikke det var EL slimet, så lurer på om kanskje EL er i dag da. Men egentlig føler jeg på meg at det er liten vits å spekulere i det, har en feeling på at dette ikke er vår pp, selv om jeg skal love vi har jobba for det ass! Så får vi bare se, føler meg ganske rolig på det akkurat nå, og det føles godt. Har bursdaggutt her i dag, tenk alt 3 år, hvor blir tida av??? Planen var at han skulle få søsken rundt disse tider, men slik gikk det da altså ikke, blir nok heller 4 enn 3 før det blir småttiser i hus igjen, men, men, en som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det jo =) God helg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå