Gå til innhold

Er du glad i påska?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du glad i påskeegg?

 

 

MELD DEG PÅ HEMMELIG PÅSKEEGGVENN!

 

 

 

Se hemmelig venn-forum

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....... og jula varer helt til påske!

Skrevet

hey, jeg skulle jo si "nei det er ikke sant" en gang til da! :-p

Skrevet

Hihihiih, den er grei! Takk for dytten :-D

Skrevet

Som du gnåler om den påsken da!! hehe

Skrevet

dytter jeg også, er så gøy å lese mayaya snakke med seg selv :D

Skrevet

hei mayaya! kan alle medle seg på hemmelig påskeeggvenn?

 

 

Skrevet

Så gøy! da skal jeg også melde meg på!

 

 

Skrevet

Hvordan funker det der da? Gi en kort beskrivelse for en nybegynner(kanskej)?

Skrevet

Du får en adresse som du sender anonymt et påskeegg med snop til. Du sender med noen hint om hvem du er.

 

Så får du selv en pakke i posten fra noen andre, pluss hint. Deretter gjetter du på hvem senderen er :)

Skrevet

Hvor gjetter man da? Det hørtes gøy uty i min drabelige posthverdag. Hvordan melder en seg på?

Skrevet

Inne på hemmelig venn-forum (du finner det på forumlista til venstre) holder du kontakt med dine venner. Der kan du få hint om hva vennen liker, si at du har sendt, gjette, takke, hva som helst :-D

 

 

Og hovedsaken er jo å få noe artig i posten :-D

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...