Gå til innhold

er dette en bra deal??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er ei som vil kjøpe quinny buzz vogna mi for 1800 ink porto. det er en 2006 modell, jeg kjøpte den for 2500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vogna er jo omtrent ikke brukt.. men tuppa har blitt alt for stor til å sitte i den

Skrevet

Syns du skal være mer enn fornøyd så lenge du får mer en halv pris av det du ga! Har sett de på tilbud til omtrent samme prisen som du skal få for din BRUKTE vogn. Selv om den nesten ikke er brukt så er den brukt! Den kommer ikke rett fra butikken!

Det er ikke kjøpers feil at du har kjøpt for liten vogn. Syns du skal være kjempe glad for å få 1800 for den selv om du må dekke porto da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...