Gå til innhold

Var på 3d-ul i kveld, HELT FANTASTISK!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelig!! Vi skal til sandvika 14. mars og jeg gleder meg sånn! Hvor langt er du på vei nå, vi kommer litt tidlig i uke 26, mens jeg ser de anbefaler uke 28?

Skrevet

Vi var ved 28+0 med førstemann, i dag var vi 25+5. Kan ikke si det egentlig var så store forskjellen, når det gjelder muligheten til å få gode bilder. Legen mente det var mye flaks, i alle fall når man holdt seg innen de anbefalte ukene.

Skrevet

Det var uansett veldig fine bilder - og vi gleder oss bare mer og mer. 14 dager virker uendelig lenge nå!

Skrevet

Bare å glede seg ja! Syns det var lenge å gå sånn og vente jeg og, men veldig verdt det i kveld! Vi bare så og så og så...hehe...fikk ikke sagt så mye..hva skal man liksom si? Legen gjør jo dette hver eneste dag..men for oss er det helt spesielt :o)

Skrevet

Ja, he he legen blir sikkert ikke like imponert som oss. Men er de proffe gir de oss følelsen av at det er spesielt uansett. Har hørt mye bra om det stedet vi skal, så håper på¨en fin opplevelse. Og ikke minst fine bilder - trist om vi ikke får sett ordentlig når vi har ventet så lenge :-)

Skrevet

Vi var på 3d ultralyd i kveld. Og det var kjempemoro :)) Startet veldig bra med at han lå fint til, og var riktig så fotogen. Men så snudde han på seg, og sonografen måtte virkelig jobbe for å få til noe. Men så etter en laaang stund, snudde han seg igjen, og tok vekk hånda fra ansiktet, så da fikk vi noen riktig fine bilder og filmsnutter.

Veldig fornøyd, og kan absolutt anbefale Ultralydklinikken i Sandvika. Myyye billigere enn Majorstuaklinikken. Kostet 800, mot 1500 på Majorstua.

Skrevet

Glad for å høre det. Var på majorstuen med førstemann for flere år siden, og var medium fornøyd med det både fordi det var dyrt men også fordi jeg syntes det var legeaktig og sterilt. Denne gangen blir det Sandvika :-)

Skrevet

De som var før oss lyktes ikke så bra med å få bilder, så de gikk seg en tur mens vi var inne og kom tilbake for et nytt forsøk etterpå.

God service det synes jeg :)

Skrevet

Ååååå, så fine bilder!!! Så heldige dere var som fikk så mange fine og klare bilder!! Kjempegøy!!

Gleder meg virkelig til i morgen nå og håper vi er like heldige som dere :-)

Skrevet

Du får komme med oppdatering du også da, når du har vært der i morgen! Lykke til :o) Håper dere blir like fornøyde som oss :o)

Skrevet

Da har vi også vært på 3d ul :-) Var veldig artig, men han var litt vanskelig så vi fikk ikke så mange gode bilder.... Har lagt et ut på profilen min. Han likte seg tydeligvis best utenfor kamerarekkevidde og gjemte ansiktet bak morkaka ;-) Alt så fint ut da og det er jo det aller viktigste!

Sonografen på Sandika ul var forresten veldig koselig og prøvde virkelig å få småtten til å være mer kameravvllig, han klarte det også til slutt så vi fikk da noen bilder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...