jordbær mathilda Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har ei datter som blir 11 år i år. Igår kveld hadde hun vondt i øret, og sa at smerten gikk ned i underkjeven. Hun følte det som hun hadde vondt i tennene også. Hun gråt og var helt utavseg, og det er ikke vanlig at hun gjør. Hun fikk parasett og smerten ga seg slik at hun fikk sove. Sjekket henne på kvelden og da var hun helt svett i sengen. Det er ca.3 uker siden sist hun hadde det akkurat slik, men dagen etter er hun like fin. Hun var hjemme fra skolen i dag, men sier at det ikke er vondt i dag. Er det sånn at man bør gå til legen og få sjekket dette eller er det vanlig at ørebettenelser kommer og går over av seg selv?? Kan legge til at hun har opperert inn dren 3 ganger da hun var liten, siste gang var når hun var 5 år.
jordbær mathilda Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2008 Ingen som vet noe om dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå