Flippflapp Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 naa har jeg hatt saa magevondt siden sist torsdag, at jeg blir gal. orst trodde jeg det bare var vanlig diare.....men jeg blir jo ikke kvitt det! hadde en dag hvor magen virket bedre,...var ikke paa do paa mange timer,...og var jeg paa do var det fortsatt diare, men folte meg ellers fin. men i dager det tilbake for fult pluss at jeg er kvalm og det verkestikker noen ganger i magen.... hva er det som skjer>????
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Omgangssyken kanskje? Ikke alle som spyr, mange som "bare" har diare i flere dager.
Flippflapp Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 skulle ikke gubben blitt smitta da??
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Kan ta tid før han blir smitta. Hos oss ble ungen syk lørdag, gubben mandag og jeg fikk det ikke før onsdag kveld. Kan godt være omgangssyke. Drikk biola.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Hmmm. Det kan jo være blindtarmen. Men jeg heter krisemaksimering til mellomnavn, altså.... Men uansett er jo en uke lenge å gå sånn, synes jeg. Du bør kanskje ta en telefon til legen om det ikke går over til i morgen?
Flippflapp Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 vel...prover jo paa det da...men blir man saan syk av det da?
Tommage♀♂ Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Jeg var ganske uggen i magen de første ukene med nr.2! Kanskje du er gravid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå