Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article560788.ece tegningen er ganske dårlig, men hvis du tror du vet hvem dette er så kontakt politiet... Voldekten skjedde på tinnheia, samme plass som jeg bor...
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jøss. Ser jo ut som Morten Harket!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Kan ikke si jeg vet hvem det er nei.... :-s Heldigvis, på en måte, men på den andre sida hadde det vært greit om han hadde blitt tatt...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Tror faktisk jeg vet hvem han er men er ikke sikker. Ringte just ei venninde av meg som var sammen med denne gutten tidligere.. Hun var ikke hjemme men moren hennes sa at xxxx hadde blitt livredd da hun så bildet i avisen og var ganske sikker på at det var han samme som jeg mener.. Venter på telefon fra henne nå, skal bare snekke litt med henne så ringe å tipse politiet:-( Om jeg tar feil går det jo ikke ut over denne gutten uansett annet en at han må i ett avhør... Best å være på den sikre siden...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 kan desverre ikke si at jeg kjenner han igjen sånn uten videre nei (jeg er opprinnelig ifra kr.sand og bodd der 18 år....)
Sørland-snuppa Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 jeg er 70% sikker på hvem det er ja. Dømt eller annmelt for voltekt før når. Han skal tas.....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Dytter en gang i håp om at denne drittsekken blir tatt!
Kanutte og prinsen Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Hei Veronica =) Fikk du tipset politiet? Ekkelt at en slik går løs her i Kr.sand.... Jeg har aldri sett denne personen før, men så er jo ikke jeg herfra heller da.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Ja, jeg gjorde det i går etter å ha snakket med flere som vat hvem han er og alle er enige i at de tror det er han...
Kanutte og prinsen Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Så bra! Du må oppdatere oss hvis du hører noe da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå