Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 for bekymrede her er i min 12 uke og har absolutt ingen mage i det hele tatt, er glad den venter på seg, samtidig som jeg blir litt bekymret. ser jo at det faktisk er noen der når man vokser da.... men men... Ser/ hører vel om det er noen der på kontroll... MEN flere med liten mage da?? bilder??
NormaJean Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 kan trøste deg med at det er helt normal. jeg har begynt å få liten mage nå, er i uke 16, og jeg vet at det er tidlig. kjenner noen som ikke fikk mage før i uke 21. Så tror du må bare tenke at dette kommer til å gå kjempe bra og slappe av litt. Er dumt hvis du skal bli sliten av alle bekymringene. Tipper babyen vil gjøre deg mer enn nok sliten når tiden kommer;) he he
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Ja, regner med det blir nok å henge fingrene i da... Ble veeeldig stor sist, så hadde jo vært godt å slippe den nå igrunn Hørt om flere som hhar fått mage sent, men innbilte meg at den skulle vokse fort siden den har "vært i bruk" før =)
lykkeliten i april Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 hei.. tror ikke du skal bekymre deg.. fikk selv ikke synlig mage før i uke 20++ før det kunne du ikke se at jeg var gravid, med mindre jeg var uten klær.. men til gjengjeld har magen vokst noe så sinnsykt nå de siste ukene.. er nå i uke 33..
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Kjenner GODT igjen tankene dine men du har ingenting å bekymre deg for! Jeg har nettopp fått mage, og jeg er i uke 20 nå...og alt er bra med den lille i magen vokser og har det bra
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 godt å høre det da=) kansje vi klarer å holde dette svangerskapet hemmelig lenge da "Alle" mener nemlig at det er på tide med en unge til, og tror nok jeg er gravid allerede. De har "regnet" seg frem til det, så jeg har på trass lyst til å holde det "hemli" leeeenge... hehe... =)
NormaJean Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 hehe, lykke til med det. jeg ble avslørt etter en dag av mine søstre, så min lille bebbis var hemmelig i hele 12 timer. Men det var julaften da, så de var veldig glade! så dine 12 uker med hemmelighold er veldig imponerende:)
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 med nr 1 hadde jeg ikke mage på ordinære UL engang jeg SÅ ikke bekymre deg..magen kommer når den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå