Gå til innhold

skal eg fri??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me har 2små ungar i hus, hu elsta e 12 mnd og han minste 2mnd.. har så lyst å fri, men han føle han ennå e for ung til å gifte seg.. Men eg har så lyst, tror dokk eg bør venta på at han fri istedenfor at eg frir? Han e 20 og eg e 21.. me har jo ennå god tid, men eg har såå lyst :)??

Råd...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..jeg er litt gammeldags og vil at HAN skal fri jeg..!

Og attpåtil, hvis han ikke føler seg klar enda - så tror jeg ikke jeg ville lagt det presset på han. Kos dere med de to små (jammen tette!) og gift dere når det føles riktig for dere begge! Dere er enda unge.

Skrevet

Jeg heier på deg !!

Det er jo bare å fri.. er jo ingen som sier man MÅ gifte seg med en gang ?

Sier han nei, det er for tidlig, så får du bare vente på at han skal gjøre det da, men da må du jo også være forberedt på et nei da..

Skrevet

hvorfor ikke? må jo ikke gifte dere om 1 år ;) forlovet kan man være lenge det..

lykke til ;)

Skrevet

Ja e kansje best d.. vil jo ikkje akuratt pressa han te någe.. men vettsje heilt om han e mannen som kommer til å fri... hehe.. Tror han hadde likt best om eg gjorde d, sjøl om eg selfølgelig har veldig lyst han skal fri.. :)

Skrevet

hmm... nå blei eg jammen usikker.... Vil jo sje pressa han. men som dokk seie, trenge jo ikkje gifta oss me ein gang... :)

Skrevet

typen trudde i sku fri på nyttårsaften for 1 år sia,i hadde ikkje plana om det,så da fridde han isti edet.tror mange mannfolk kanskje liker at dama frir?

vi har ikkje bestemt nokka dato enda vi...blir ikkje før om 2 år tror i :-)

Skrevet

Fri på skuddårsdagen da vel:)

Skrevet

Synes du skal være tøff og prøve jeg :) om du klarer å takle et nei da altså..

Jeg vet hvertfall at her i huset så må nok jeg fri, eller at vi bare bli enige ( fryktelig kjedelig ) fordi samboern min tør ikke fri hvertfall !

Skrevet

sånn blir d hos oss åg, enten må eg fri(sånn så dokk fleste her seie) ellers så blir me enigge om det.. blir me enigge om det blir d sikkert ikkje på lenge..

Tror eg ska ta ein sjangs eg.. Må tenka litt te på d.. Siden eg vett ikkje heilt koss eg hadde takla ett nei... koss hadde dokk tatt ett nei??

Skrevet

hadde taklet et nei greit jeg, kan jo skjønne det og, han er jo ganske ung til å gifte seg, men går jo an å legge det fram som

vil du forlove deg med meg og gifte deg en gang i fremtiden, istedet for vil du gifte deg ? :)

dere har jo 2 barn, så det kan han vel umulig si nei til ? ;)

Skrevet

Nei, ville ikke gjort det. Syns godt det kan være du som frir, men ikke før du tror han har lyst å si ja. Det handler ikke bare om at du tåler et nei. Det handler om at det sikkert er veldig vanskelig å si nei for han. Enten må han si ja til noe han syns er tidlig, eller så må han skuffe deg stort. Du setter han i en umulig situasjon. Ville ventet... (sorry)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...