PrettyPink Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 hvor fort får man pass til barn. Vi driver å planlegger en helgetur fra lørdag til mandag til Praha, men ungene har ikke pass. De er 3 og 5 år. Hvor fort får man pass? Kan barn få nødpass??
jordbær mathilda Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror du kan få pass på ei uke. Kan jo også si at det haster... Må le litt, tenkte barnepass jeg, helt til jeg leste siste linje.... Da kan man si at innlegget var ganske rart!)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Dra til byen i morgen, så kansje. Jeg tok med jenten og ordnet pass på en onsdag og hadde dem på fredag. Gikk veldig fort!! Men HUSK! begge barn MÅ være med deg, og du må ha pappans legitimasjon og underskrift (hvis han ikke er med på politistasjoen).
2 tette - med flette Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Du kan få nødpass og ! Er jo blitt billigere i år også, så da er det ikke like ille priser..
PrettyPink Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Tror vi nok må satse på nødpass. Hvis vi får plass reiser vi nå på lørdag og må fikse pass i morgen. Rekker nok ikke vanlig pass da.
Gjest -<<- Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Ja, de kan få nødpass. Det koster det samme som vanlig pass, men er bare brukbart den ene gangen. Det kan godt hende dere får pass før lørdag om dere søker i morgen, men det er på ingen måte sikkert. De garanterer ikke noe under tre uker. Passprisene til barn har forresten ikke gått ned; de skal, men det skjer i juni ellerno'.
sol2002 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Visst du går på denne tiden av året så kan du få det ganske fort, gubben fikk nytt i slutten på oktober, han bestilte det på en mandag og det kom i posten på torsdagen så det tokk ikke så mange dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå