bøllefrøene Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 jeg skal bli satt i gang på fredag.. er 37-5 og venter tvillinger. har fått beskjed om at de prøver en gang på fredag, hvis ikke det funker skal de prøve på nytt mandag ( vil jo gjøre minst mulig når det er helg) spørsmålet er.... noen som har erfaring med å sette i gang.. hvor stor er sjansen for at det funker første gang???? trodde selv det var piller, men er vist en væske de skal sette inn. oFF føler ikke at jeg har noe peiling.. Noe som har tips.. råd....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble satt i gang da jeg skulle ha jenta mi for 6 mnd siden. Jeg var 11 dager på overtid forresten, var derfor de skulle sette meg i gang. De tok vannet mitt, å satte en veneflon i hånda mi som var kobla til et apparat og et par poser med drypp. Grunnen til at du får drypp er for å få frem rier, og i mitt tilfelle begynte de og komme rimelig raskt etter de satte på detta dryppet. De skrur opp å opp hele tiden for at du skal få hardere rier slik at det blir fremgang! Fra de tok vannet mitt å til jenta var ute gikk det 7 timer, men dette er vel individuelt sikkert hvor lang tid det tar=) Ønsker deg masse lykke til med tvillinger, det bir spennende=)
bøllefrøene Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 takk takk.. alltid godt å høre andre sine erfaringer. 7 timer hadde vært supert da... bortsett fra at det blir skuddårsbarn da.. hi hi gleder meg skikkelig altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå