Gå til innhold

Bare meg som reagerte på dette? (BarneTV)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på "Ugler i mosen" sammen med ungene nå, og så sitter programlederen og mater duene midt i byen.

Plutselig oppdager han et skilt som sier at det IKKE er lov til å mate duene. Han snakker litt om at det ikke er lov, og så FORTSETTER han å mate duene!!!!!

Syntes dette var litt på kanten, jeg. Skal ikke barne oppdras til å følge lover og regler da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det ikke, men det virker jo rart i at han fortsetter å mate dem mens han snakker om at det ikke er lov...

Skrevet

Var nok litt dumt gjort og be barn ikke mate fuglene, så gjør han det selv. Men sånn utenom dette så lot jeg meg ikke bry så mye om denne episoden. Tror ikke barna mine blir kriminelle av den grunn :-)

Skrevet

e mykkje anna verre barnetv.som der de tar på cartoon,jetix + mye anna.der tar livet av hverandre å så levner de opp igjen++++++++

Skrevet

Ja, det er mye værre andre steder, og derfor ser ikke vi barneTV på andre kanaler enn NRK, og dersom vi av en eller annen grunn "trenger" barneTV til andre tider ser han Elias eller Postmann Pat på DVD.

Jeg tror jo ikke at han blir kriminell av å se det, men syntes det var så utrolig unødvendig! Da kunne han jo bare ha latt være å snakke om det skiltet hvor det stod at det ikke var lov da?

Hmmm...

Skrevet

Jeg reagerte også på det!

Satt å lurte på om det var meningen. At det skulle dukke opp en kar (politiet?) å si "fyfy". Men fikk det ikke til å stemme med resten av opplegget til den serien heller.

Hva var egentlig vitsen med det??

NRK er jo stort sett kjent for å ha lærerik barnetv?

Skrevet

Ja, det samme tenkte jeg.

Aner ikke hva det var for noe, men synes det var rart, ja...

Skrevet

Her er vi fan av "Ugler...." alle mann, men ble litt arg da han spiste snø - og vi akkurat hadde klart å innprente i mini at snø IKKE er ok å spise...

jaja, he he

Skrevet

Jeg liker absolutt ikke det programmet.

Jeg skjønner ikke poenget med å skulle lage naturprogram for barn - egentlig en heøt super idé - men uten at barna ser andre levende vesen mmet enn programlederen...en voksen som bare snakker og snakker og snakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...