Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har dessverre ikke muligheten å gå med min 6 uker gamle sønn på armen hele tiden da 3 åringen min også har sine behov. Det hender han må faktisk gråte noen minutter før jeg tar han opp. Jeg er alene med dem fra 16-23. Er jeg helt forferdelig?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Selvfølgelig ikke. Sånn er det å ha mer enn ett barn, men kanskje du kunne prøvd noen bæresjal/ sele?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Nei, klart du ikke er helt forferdelig. Er sånn det blir det, når man har flere barn og ta seg av. Noen ganger må minsten vente litt, andre ganger må største vente litt. Vi er født med to armer og en kropp, så det må jo bare bli sånn av og til. Noe annet ville vært umulig.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Langt i fra Mamma25:o). Jeg må også la min lillemann ligge å sutre/gråte litt innimellom, og jeg har bare han:o). Men jeg må jo få gå på do og lage mat etc....;o). Han er veldig selskapssyk og liker ikke å ligge så lenge alene på teppet.
LegallyBlond Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Ja du er grusom Minsten her har måttet gråte litt han også, med to såpass små så blir det bare sånn. Han virker som en sunn og fornøyd gutt som ikke viser noen tegn til å være hverken mishandlet eller forsømt, så tror det går bra med ham =)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Når han gråter så høres det ut som siste time har kommet..uff :/ Vet jo at han har tørr bleie og er mett men alikevel..
FrøkenSprøken Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Selvfølgelig blir det av og til sånn med to små barn i huset, men dersom man har det så travelt er det kanskje en idè å ikke sitte så mye på dib... Bare et lite tips;)
Honningmelon Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Sånn er det å ha to barn. Da hender det enten den ene eller den andre må vente litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå