Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har ikke sett deg i dag, du føder vel ikke??? Du vet vel at du har meldeplikt... he he
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Dette lurer jeg også på... sende deg PM i 11 tiden i dag, men ikje hørt noe.... er du her??? hehe..... Klem...
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hehehe...Nei da... Er her ennå... Med baby i magen...=o) Har bare vært ute....For en gangs skyld...hehehe... =oD Blir nok ikke kvitt meg med det første...
Shinyogsmåen Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Det var bra :-) Var ikke meningen og trykke anonym på det første innlegget. Så nesten litt skummelt ut hvem det var som etterlyste deg, ser jeg nå.. he he Er vant til å se deg her inne, og har så lyst til å føde at jeg passer på alle som har termin like ved meg =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Shiny83: Ååå..var det "bare" deg...hehehehe...Ble jo kjempe nysgjerrig...hihi...men artig var det å bli ropt på da..=o) Koslig også..=o) Så jeg har blitt lagt merke til her inne...hihihihihi... LadyLuck...Skal lese og svare deg=oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå