Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 helst ikke de vanligste navnene....
Nostalgi Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Bendik Andre. Bendik Rene.Det er egentlig litt vanskelig å finne noe å sette sammen med Bendik.
Jannamor Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 jeg kjenner to brødre som heter Bendik og Aslak..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg ville satt et enstavelsesnavn før bendik, lars bendik, jon bendik, ... synes det blir tungt å ha bendik først og enda et navn etterpå.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 takk for mye fine innspill. bendik er et navn som er vanskelig å kombinere med andre navn. kan nok hende det er bedre å ha bendik navnet som nr 2...
NormaJean Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 hva med bare Bendik? syns det er fint helt alene jeg:)
Hvitkløver2020 Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Vår gutt skal hete kun Bendik=) Nydelig navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå