Gå til innhold

Hva bedriver dere ventetiden med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i jobbing, strikking, turgåing, Bim'ing:) og tja, ikke så mye ellers. Besøk av/hos venner.

Hva gjøre dere i denne tiden? Noen gode forslag til hvordan tiden kan gå fortere? Kanskje dere har en hobby som bare måå utprøves?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg bedriver tiden med. Eksamenskriving for alle penga nå iallfall!

Synes tiden går såååå treigt! Ska starte prøvinga i april! Det er jo 2 mnd å 1 dag til EL som vi ska prøve på. Men det går vel treigt fordi jeg tenker på det hele tiden;)

Skrevet

2 mnd til her også, dvs el blir omtrent 9 mai. Men vi setter vel i gang like etter at tr har reist sin vei. Altså ca 1 mai.

Snakk om å planlegge. Men det hjelper, føles som tiden går fortere da.

Du må ha lykke til med eksamenslesing. Tiden går vel på en måte fort da.. Godt å ha noe å konsentrere seg om. Men skjønner hva du mener, ikke lett når man tenker på det hele tiden:)

Skrevet

Her går det i studere studere studere. Og tenke på baby baby baby. Og sitte timesvis på nett. Fy skam. Hadde æ klart å engasjere mæ like mye i eksamenslesinga som i å lese om svangerskap og baby så hadde eksamenene gått strålende. Har nedtelling til p-pille slutt i Mai, men det betyr også at det nærmer seg eksamen. 5 eksamener faktisk. Avsluttende viktige eksamener. Hjelp. Slutter m pillene få dager etter eksamen. Åh det er så vanskeli å konsentrere seg om lesinga når man er så verpesyk. I dag har æ synda, skulle kjøpe dåpsgave til mine to venninners gulljenter, og da kunne æ ikke motstå fristelsen og handla noe til en fremtidig baby.

Skrevet

Hva planlegger du da?

Sitter hele tiden å tenker på hvor bra det skal bli å få et lite barn:)

Prater jo høl i hodet på sambo;)

Skrevet

Jeg skriver bacheloroppgave i sykepleie....! Det tar mye tid, men er jo ikke akkurat noe forslag til tidsfordriv til andre som venter ;)

Skrevet

Først og fremst bryllupsplanlegging (ikke lenge igjen nå!) og diverse forum som gjelder her i gården. Og en god del jobbing. Og når bryllupet er overstått, skal vi jo på bryllupsreise. Dessuten er også håndarbeid et tidsfordriv. Har store planer om å lage et fint krabbeteppe til en kommende baby, og må selvsagt først lære meg å sy på maskin... ;)

Men selv om jeg har det relativt travelt, er det jammen ikke lett å la være å tenke baby. Det blir en del barneprat her hjemme, ja... Stakkar mannen! *fnise*

Skrevet

Jeg VET! Synes dagene mine er tettpakket, men det går treigt uansett! Kan ha mye å gjøre, men tankene er oftest i andre baner;)

Skrevet

Jeg lever akkurat som vanlig, jeg... men tenker jo mye mer på baby enn jeg burde. Jeg vet ikke når vi kan begynne og prøve ennå, på grunn av jobbsituasjonen min for øyeblikket, så det er best å ikke gjøre mer ut av ting enn jeg har grunn til enda... Har heldigvis masse hobbyer som holder meg i aktivitet, og håper ting ordner seg snart, så vi kan bli vårprøvere! :)

Skrevet

Ja,har går hverdagen som normalt... Bruke tiden til å skrive jobbsøknader så det ryker av tastaturet ;P Samt det blir litt tid fremfor pc'n på bim og nettby'n ;) Har også tre hunder som opptar MYE av tiden,så blir noen timer ute i skogen og trene med dem hver dag :)

Ellers så snakker jeg og samboeren min en del om navn. Vi har vel egentlig klart hva babyen skal hete-uansett kjønn,men det dukker jo titt og ofte opp navn som ligger på "kan være aktuell-listen". Jeg prøve også å bruke tiden med samboeren og hundene godt. Få så mye som mulig ut av tiden man har sammen...(har vel egentlig god tid,da vi ikke skal prøve før til sommeren/høsten,men...;).....)

Jeg prøver også å holde meg i god form...har vel vært treningsnarkoman hele livet,men di siste årene har det ikke blitt så mye. Hundene er med på å dra meg ut på turer,så for jo mye trim sammen med dem. Har også planlagt å "trene" så mye som mulig under svangerskapet,da jeg vil være i best mulig fysisk og psykisk form under selve svangerskapet,ved fødtsel og etter... "Treningen" kommer nok til å bestå av mest turgåing,men også litt skyling og kanskje boksing.

Skrevet

Synes tida går så fort jeg at jeg rekker ikke tenke så mye på det ;)

Vi planlegger bryllup, + vi har snart 2 års dag for lillegutt, jeg jobber og gutten er i barnehage, sambo er på jobb, jeg har jobbet ekstra nesten alle fridagene mine i det siste (bah..!) så her har vi vært litt slitne i det siste :) Prøver også å gå ned i vekt,klarte 4 kg på 3 uker, så ble vi alle sammen dårlige, men nå begynner vi å komme oss :)

Skrevet

Hei! Når står bryllupet deres Villemo&Pjokken?!

Skrevet

26.juli blir den store dagen... :)

(og hvis alt fortsetter som det har gjort til nå så har jeg første dag av eggløsning 27.juli ;p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...