Ludviginne - mamma!! Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 I dag, like før jeg dro hjem fra jobb, var jeg innom do. Da kom det blod på papiret... Rødt i utfloden. Dårlig ettermiddag, er redd dette er over... Tidligere har jeg vært hypertrøtt om ettermiddagene, merker ikke noe til det nå. Var kvalm i morges, men ellers merket lite til ting i det siste Skal på UL tirsdag, men spørs om jeg trenger det da... Er 7 uker...
ainapost Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Selv om det kommer litt blod, trenger det ikke å være krise. Jeg har hatt to runder med styrtblødninger, men den lille klamrer seg fortsatt fast. Det kom store mengder blod begge gangene. Er 12 fullgåtte uker i morgen:) Skjønner godt du blir engstelig, men dette trenger ikke å bety at noe er galt. Et veldig godt tegn hvis du ikke har smerter. Litt menssmerter i mage og rygg kan du få, men smertene man får ved en SA er ganske intense og takvise. Du nevner også at symptomene er litt annerledes i dag. Det er ikke uvanlig. Det går veldig opp og ned i denne perioden. Plutselig er trøttheten og kvalmen tilbake igjen!! Kan du ikke prøve å flytte UL til i morgen så slipper du å gå hele helgen å være redd. Forklar situasjonen for dem. Jeg kom inn på volvat dagen etter den første blødningen. De pleier å strekke seg så langt det lar seg gjøre. Lykke lykke til!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Å, takk for oppmuntrende ord! Jeg håper det ikke er noe farlig, Kjenner litt menssmerter ja, men de er ikke intense. Så xxxxxxx fingre! Får ikke tatt ultralyd tidligere, lenge siden jeg bestilte, men fikk ikke time før tirsdag. Å.... Håper det ikke er noe farlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå