Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Superdupergutten har fått vondt når han spiser igjen. Og jeg vet ikke hva det skyldes. Finner jo ikke ut av dette. Så nå blir det kanskje en hel mnd på sondemat. Det betyr ingen mat i munnen. Han blir jo så fryktelig kvalm av den sondematen, hvordan skal vi klare dette. Jeg er så sliten og lei av spiseproblematikk. Han vil spise, men får vondt. Lillegutt vil ikke spise og ikke vet jeg om det skyldes vondter eller ikke. Jeg er såå frustrert. Jeg har vondt i hele kroppen og kjenner meg utmatta. Jeg skulle ønske at jeg hadde overskudd til å gå på jobb. Istedenfor er jeg bare zoombie her hjemme.. Godt å få sutre litt til dere.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Kjære, kjære superduper klart du er sliten... dte er ufattelig hvor sterk du faktisk er, etter alle disse mnd med uvisshet og forventninger og skuffelser og håp. Jeg kan ikke annet enn å håpe med deg, og å heie på guttene dine og på dere som holder hjulene i gang! På et eller annet tidspunkt så må det jo finnes en løsning, og jeg velger å tro at dere får lønn for strevet... Jeg vil det! Jeg tenker på dere masse! klem klem klem klem klem
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 At du er sliten er ikke mye rart etter alt som dere har gått gjennom og ikke minst fortsatt går og må gå gjennom.. Krysser alt som krysses kan for guttene dine og resten av familien. Stor klem fra
Graciegirl Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Uff, dette høres ikke greit ut. Har skjønt på tidligere innlegg at du har mye erfaring med spiseproblematikk etterhvert. Vet ikke om dette er noen trøst, men du høres ut som en fantastisk (superduper...) mamma som virkelig gjør alt for ungene dine. Håper du har mulighet til å få litt avlastning innimellom, slik at du får hentet deg inn og tatt litt vare på deg selv. Zoombie er det ikke bra å være i lengden. Klem til deg.
Natteravnen* Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Du veit at her kan du sutre så mykje du vil! Tenker på kor mykje som må settast i sving når en er i din situasjon og kan godt forstå at du blir utslitt. Sender mange `stå på vidare kanskje det er lysning rundt neste sving`-klemmar. Du er flink.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Får så vondt av deg......dere har jammen hatt det tøft lenge nok. Håpet det skulle gå seg til, men dengang ei. Er det noen som helst mulighet for at du kan få et par tre dager fri fra hus, barn og spiseproblematikk? Og rett og slett stikke av og bare ta vare på deg selv......det hadde du trengt og aller mest fortjent! Familie eller venner som kan stille opp en helg, så du kan være bare deg......en trenger det innimellom alt ansvar og bekymringer.... Jeg heier på det og så heier jeg selvfølgelig på superdupergutten din!!! Måtte han snart få den hjelpen som skal til for å ha et ok liv i forhold til matinntaket..... Klem fra
Plutseliten :) Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Forstår godt at du er fryktelig sliten nå. Det må være så frustrerende å gå gjennom dette hver dag...men barn som har det vondt. Jeg håper virkelig at dere får mere hjelp,og at gutta kan slippe dette. Hmmm....skulle ikke du på tur til Berlin? Jeg håper det er veldig snart,for nå har du godt av å komme det bort litt å kose deg masse Mange varme klemmer til deg!!
Trollmora Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Huff da! Når skal du til Berlin? Kan du komme deg bort, om så bare en koselig kveld hos en venninne med overnatting og lang, rolig formiddagsfrokost? Bare sånn at du får deg en liten hvil?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Takk for gode klemmer, jenter. Alltid godt å få litt medynk av dere I dag og alle dagene i uka har jeg sovet fra jeg leverte ungene på skolen og frem til 12... Snakk om murmeldyr. Men det er det kroppen trenger nå. Har snakket med barnelege, han skal visst drive å undersøke litt til. Kanskje blir det å sette en ph sonde rett i magesekken så vi får dosert opp syrenøytraliserende medisin til et nivå der magesyra omtrent er basisk. Eller operasjon Eller Eller Bare jeg som blir sprø av sånne "eller" leger? Nå skal jeg lufte visa kortet litt. Har hørt at uanstendig shopping skal være god terapi for slitne husmødre?
Maud Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Uff, stakkars deg. Det er ikke vanskelig å skjønne at du blir utslitt. Jeg har hørt om et fint spa på Hjelmeland. Hadde ikke det vært noe for deg da? To-tre dager med total avslapping, massasje og andre behandliger. Håper det blir slutt på ...eller ... for dere og at de finner noen klare svar med noe som hjelper.
Milli Vanilli Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Uff, skjønner at du er sliten! Ikke greit når barna er syke, og spesielt må det være slitsomt å ikke finne ut hva det skyldes. Og at gutten skal få vondt av å spise, stakkars. Krysser fingrene for at de finner ut hvorfor. Sender deg en god klem...
Reveenka Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Å ha kronisk syke barn er forferdelig slitsomt, jeg føler virkelig med deg. Ikke det minste rart at du er sliten, med et sånt kjør du har hatt over så lang tid! Hvis han må på sondemat kan dere kanskje få noe som demper kvalmen for ham? Skal krysse fingrene, og så sender jeg en reveklem til deg! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå