Gå til innhold

Deres beste trehjuling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

merke, pris og internettside hvor den kan sees.... og gjerne en slump med erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil skryte litt av sin trehjuling???

Skrevet

Den beste jeg har hatt må være oth urban jungle. Utrolig god å trille, god sittedel, super ryggregulering, lett, god plass i kurven under.

Nyeste modell koster vel rundt 6000 i Norge, mulig å få den noe billigere i utlandet.

Minus for at fotbrettet ikke kan reguleres, men det var vel det eneste negative jeg kan komme på =)

www.onetreehill.nl, www.mountainbuggy.com, www.biteringen.no har masse bilder av den, og ellers ligger det mange bilder på www.vogndilla.com og på oth-galleri tråden på nybaktmamma.com.

Nå har jeg en phil&teds, den er også helt super. Grunnen til at vi har denne er at vi også bruker den som søskenvogn, selv om det blir mest som singelvogn til minsten nå. Skulle jeg kjøpt en ny trehjuling nå hadde jeg nok heller gått for oth eller tfk, mest på grunn av "hullet" bak (som må være der når den brukes som søskenvogn) og ryggreguleringen. Men har sydd trekk til ryggen og vendt meg til ryggreguleringen så nå synes jeg den er super!

Minst like god sittekomfort for barnet som i oth, og denne er også veldig god å trille.

Finnes også mange bilder av denne på www.biteringen.no og på p&t galleritråden på nybaktmamma. Ellers så ser du den på hjemmesiden www.philandteds.com. Som singel sportsvogn koster den vel ca 5000.

Ellers så har jeg veldig sansen for tfk joggster twist, den føltes veldig stabil og god utifra det lille jeg har prøvd å trille den (inne på butikken). Stort pluss for regulerbart fotbrett og håndbrems. Koster rundt 5500-6000 i norge.

www.buggy.de er hjemmesiden, der er det video av den. Ellers så er det eget galleri med bilder på www.vogndilla.com, i forumet under "generelt om vogn".

Easywalker sky er også en vogn av samme type som de jeg har nevnt over. Kjenner egentlig lite til den, bortsett fra funksjonber og vekt. Hører mange som er fornøyd. Koster rundt 5000 i Norge. Mange som har bestilt denne litt billigere fra www.babyjungle.nl. Tror nettadressen er www.easywalker.com

Du kan lese lesererfaring+ beskrivelse av vognene på www.vogndilla.com under forbrukertester og på www.barnevognguiden.no

Skrevet

TFK Joggster Twist. Kjempegod

Min 3. trehjuling. Har hatt en Carena og en traxx før

Skrevet

OTh Urban Jungle, verdens beste vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...