Gå til innhold

ble litt lei meg/skuffet men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo kom hjem i går kveld og vi har ikke sett han siden tirsdagen i forrige uke. og i dag var jeg ilag med han noen timer og nå stakk han av på bingo :P Jeg unner det altså men når han sa at han følte seg som i fengsel her?? ehe.. det stakk i hjertet mitt ja :( han har vært sykemeldt i en måned altså så er vel kanskje godt for han å være alene litt men allikevel så sa han det på den måten at jeg ble litt trist..

akk,disse gravidhormonene som gjør meg sentimental!! hvordan hadde dere reagert om sambo/mannen deres hadde sagt noe sånt? ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min umiddelbare reaksjon ville være å pælme han ut.. men vet jo at dere har det tøft, så det blir nok feil...

Samtidig så må han faktisk akseptere at det å ha familie forplikter, og at han ikke kan gjøre som han vil.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde tatt det så tungt. Sambo er syk nå, og han blir gal av å være inne. Så nettopp at han skulle ut til mora ( bombe) når vi har fått mini i seng. Sliter litt med å holde seg i ro ja. Nå er ikke situasjonen lik da men.....

Skrevet

Han sa at han kanskje ikke ble hele bingoen men når man er borte i over en uke alene så håpte jeg jo at han ville være hjemme LITT før han ville ut å farte litt osv? :s

Skrevet

Tror du vet hva jeg mener, kjære deg... Synes du har en fantastisk tålmodighet med ham! Han burde være sjeleglad over at han i det heltatt får være en del av livet til tutta...

Skrevet

Jeg synes faktisk det var dårlig gjort jeg.

Selv om han trenger tid for seg så har han jo faktisk en familie!

Den skal, mener jeg, gå foran ting som feks bingo når han har vært borte i ei uke. Selv om han trenger alenetid. Det kan ha ta senere i kveld. (alenetid på bingo?! Der er det masse andre folk der!?)

Og kommentaren kunne han spart seg for!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kunne jo skrivd side opp, og side ned, men tror du vet hva jeg mener...

Gudd løkk beib!

Skrevet

Det jeg og mener ... han har vært alene uten oss i en uke,men at han faktisk slenger ut at han føler seg som i ett fengsel her?!?! nei,vettu hva.. :( jeg ble så glad for at han kom hjem i går men hvorfor skal han oppføre seg sånn?! det var mest kommentaren jeg reagerte på, ikke at han ville på bingo..

Skrevet

Hva jeg ville gjort er irrelevant, for jeg er ikke sammen med noe i nærheten av denne samboeren din.

Men jeg forstår ikke helt hva du oppnår med å skrive syteinnlegg om ham med jevne mellomrom og søke råd, for så ikke å følge et eneste av rådene - som har en tendens til å være "dette forholdet er ikke sunt, lær dere å kommunisere eller dropp det."

Skrevet

Det var en tankeløs og en smule ego kommentar - jeg skjønner godt at du ble sår..

- men....kan du ikke bare ta det for det det var : tankesløst ?

Vi kan alle være selvmedlidende og selvsentrerte, (og gjerne når vi er gravide, hehe:-) og av og til kommer ting ut helt feil.

Fortell ham at du reagerte på kommentaren, og spør ham hva han egentlig mente. Si kanskje at du syns det er noe snodig at det virker som om han lider så fryktelig, og at han gjerne må utdype litt....og om det er noe DU kan gjøre!.

Det er nå det JEG ville lurt litt på....-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...