Gå til innhold

Er lammeskinnet fra nøstebarn unødig dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på at nøstebarn er jo ikke noe stor kjede med partikjøp etc..

Er det veldig fordyra? Hva er det som er forskjellig i prosessen med å "lage" skinnet i forhold til andre skinn? Er det fra spesial lam el?

Greit nok at det er ubehandlet, ubleket osv.. men det er jo skinn til 300,- også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vet jeg, men vesla her har brukt skinnet sitt til 300 kr i to år sommer som vinter, tom i syden gjorde det nytta, så nestemann har også fått et 300 kroners skinn;o) er helt fornøyd jeg!

Skrevet

Ja.. ser mange skryter sånn av nøstebarn sitt.. men tror nok jeg går for et 300,- jeg også!

Skrevet

nøstebarn sine skinn er laga av merino-ull fra lam. Dette er fra en australsk type! jeg vil anbefale den på det varmeste. den klør ikke, er korthåret og lun. dessuten er kvaliteten kjempe god! alle mine 5 nieser har brukt nøstebarn sine skinn og blitt avhengige:o)

Skrevet

Sønnen min på 3,5 år ligger fremdeles på nøstebarn skinnet sitt.. Han elsker det.. Vil ikke sove uten.. Derfor må jeg nok kjøpe et nytt til nestemann... Kjøpte det strørste de har på nøstebarn.. Vet ikke hva de i den str koster rundtom men de jeg har sett til 300 har i allefall vært mye mindre...

Skrevet

Hvis lammeskinnet fra Nøstebarn er fra australske lam (meriono-ull) som du sier, vil jeg i hvertfall IKKE kjøpe det, etter å ha sett hvordan de australske lammeoppdretterne behandler dyrene sine...!!!

http://wap.db.no/nyheter/2008/02/24/527870.html

Regner med ale har fått med seg dette...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...