Gå til innhold

flere som kan dele det samme??


medusa10

Anbefalte innlegg

har inntrykk av at det er skrekkelig mange som skal føde i mars-april mnd.

eller er det bare det at når man er gravid selv, så SER man andre gravide over alt.Har selv kun 2.5 uke før termin,og kan til tider føle at "ammetåka" har kommet før tiden.Føler meg rett og slett dessorientert til tider,fler som har det sånn??

Jeg er 32 år og skal ha min første fødte,kjenner den litt panikk følelsen over at jeg kommer til å bli en skikkelig hønemor,hører folk sier at det er lett for å bli det når du får barn sent i livet( sent,og sent fru blom,32 er vel ingen alder.....)men jo...litt hysterisk må jeg vel si at jeg har vert-og er til tider(sier i hvertfall min kjære) ALT,absolutt ALT er klart til å ta imot den lille,og joda den kommende far har fått smake litt på hysteriet mitt...hehehe, huff, jaja,man kan vel flire av det etterpå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble offer for ammetåka for lenge siden hehe. Lurer på hvordan det blir etter fødselen, ikke noe bedre akkurat rekner jeg med.

 

Ikke noe galt i å være hønemor;-) tror ikke det har med alderen å gjøre om man blir det eller ikke...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ble gravid var jeg hønemor for alle vennene mine.. så det er nok ikke alderstyrt. :) Jeg er for så vidt 25 å venter min første baby.

 

Den berømte ammetåka kom snikende allerede fra 5. mnd... så jeg kommer vel til å gå inn i en dyp tåkeverden når snuppa endelig er ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg detter ut bare mer og mer jeg :P Glemmer hele tiden hva det er jeg skulle gjøre osv.. Frustrerende, men veldig komisk for de rundt meg har jeg skjønt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...