Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 De siste to ukene har jeg hostet mye, særlig om morgenen, men føler meg ikke syk. Blitt mer de to siste dagene. Lurer på hvorfor det er blitt slik. Aldri hostet slik tidligere.... Andre som har det slik?
lindamalmsten Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg hadde også en periode forrige uke hvor jeg hosta mye, tror kanskje det har noe med at slimhinnene blir tørrere når man er gravid. Det kan jo gjøre at man hoster mer. Det gikk hvertfall over for meg. Håper det går over for deg også.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 kan og være et virus..har hatt d samme problemet jeg og..eller ha heter d..men jeg har jo gått å hanglet en del og da..så legen sa d kunne være et virus..men hør m legen din for sikkerhetsskyld
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Skal til legen i morgen, skal be henne lytte, men forventer ikke hun skal høre noe. Bare det at jeg føler det litt "trangt", nesten asmatisk i brystet. Men har ikke produktiv hoste. Tenkte det kanskje hadde med graviditeten å gjøre. Snakker med legen i morgen jeg! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå