Gå til innhold

Jeg er på attføring....... Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjameg for et dumt spørsmål.. Mange grunner til å være på attføring, så ingen her kan svare på spørsmålet ditt med så lite info..

Bedre enn sosialstønad, det kan jeg iallefall svare at jeg synes. Ikke ødelegg for alle andre nå da, ved å skape er stigmatisering..

Skrevet

ødelegge for andre???

Nei ikke meningen...

HI

Skrevet

Skulle det være et problem at du var på attføring ?

Er det greit for deg eller sliter du med det ? Hva andre her inne synes er vel ikke viktig i din hverdag....håper jeg.

Skrevet

Syns? Hvordan er det mulig å syns noe om det? Gratulerer liksom? Oi, det var trist? Hva er du ute etter?

Skrevet

Om hva da? At du er på attføring? Hvorfor skal jeg synes noe om det? "Håper du attføres" er ennå ikke et standardkort fra Notabene, men det burde det kanskje være, om man skal engasjere seg i andres attføring på linje med andre ting.

Skrevet

Jeg ler av folk som er på attføring!! De fleste er noen sutrete trygdesnyltere som bruker attføring for å finansiere utdanninga slik at de kan få mer lønn og mer i sykepenger:-)

Skrevet

Hei! Mest sannsynlig så kommer jeg til å begynne med attføring selv snart. Skjønner godt at du bekymrer deg litt for hva andre tenker om det... Men vi er jo veldig heldige i Norge, som har denne muligheten! Håper du trives med jobben : ) Jeg aner ikke hva jeg vil enda....

Skrevet

Jeg er på attføring. Bedre det enn å være sykemeldt i all evighet for så å bli uføretrygdet. Holder på med ny utdannelse nå som forhåpentligvis vil passe sykdomme min bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...