dansejentes mamma Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 fordi det klør. Lanolin kan desuten gjøre eksemen verre.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Fordi det KLØR og irriterer huden!
hønsa Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Tja...vet ikke hvorfor egentlig, men det klør i hvert fall ekstra da, pluss at eksemen gjerne blusser opp og blir verre. Dette gjelder både meg selv og mine to barn... men hvorfor, nei....
Mammasin Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Da min niese var stor nok til å fortelle at det klødde så forstod jeg:-) Min lille atopiker har nå bodyer og stillongser med bomull inni og ull utenpå.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 om du søker i artikkler om barn/ull og allergikere så sier de at produkter med bomull på innsiden og ull utenfor er helt bortkastet. Effekten forsvinner helt, og det kan også irritere huden til oss med atopisk eksem. Godt dokumentert. Superundertøy anbefales istedet.
Mammasin Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Det fungerer iallefall her. Ble anbefalt av hudlegen hennes. Noen bortkastet effekt har jeg ikke sett noe til. Hun er varm og god. Men jeg skal lese meg opp på det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå