Gå til innhold

har dere mange sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Har aldri vært en sko-fanatiker;o) Har to par støvletter, et par "vanlige" sko (fritidssko), et par støvler, treningssko, 2 par tursko og et par-tre par sandaler + tre par pensko...samboeren min har flere par sko enn meg faktisk;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker sko - og har veldig mange ja:) Hvor mange er bare for flaut å nevne:)

Skrevet

Ja, så har jeg bunadsko, to par ballerina sko og et par joggesko også...glemte de;o)

Skrevet

Har vel ca 50 par. Har en forkjærlighet for sko. Når jeg var 3 år gikk jeg heller i skobutikker enn i lekebutikker visstnok. Døttrene mine er nok arvelig belastet. Største vil helst sove med pensko på:-)

Skrevet

Har ikke så mange som flere av dere over her, tror jeg må vise dette til samboeren hehe ;) Men jeg har nok litt for mange støvletter, svæææært lite brukt så jeg tenkte å selge på finn eller noe...meeen er jo å komme seg til å gjøre det da...

Skrevet

Har akkurat hatt stor oppryddning i sko så har vel 25 par nå.

Skrevet

Hvorfor kaste sko da man kan gi de bort til noen som trenger de, eller selge de?

Skrevet

Ja, både jeg og mannen har litt sko-dilla og har vel 40 par tilsammen fremme. I tillegg har vi bæreposer med sko som ikke er sesong for nå og kaster jevnlig..

Skrevet

Huff ja.. Har et skokap stappfult med sko. Men det er ikke et vanlig skoskap, for det ble alt for lite for mine sko. Måtte kjøpe vanlig skap for å sette inn skoa. + at jeg må levere sko som ikke brukes pga. sesongen hos mamma og pappa. Fordi jeg ikke har nok plass til de her.

Men kjøper ikke såå mye sko nå. Var mest før jeg fikk barn. Nå tenker jeg litt mer igjennom hvilke sko jeg kjøper, slik at jeg ikke kjøper mange som ikke brukes...

Skrevet

ja mange par er et must!! Har vel noe sånt mellom 60 og 90 et sted...vi pusser opp så mye er pakket bort....finner alltid sko å kjøpe, må jo ha til enhver anledning da og får aldri nok :) Har stort sett alt i skoesker eller så ligger de i kurver ( slippers og sånn). Har også begynt å ta bilder av skoene mine, men ikke ferdig med å systematisere de ennå. gleder meg til det blir ferdig her for da blir det skikkelig hyller til alle skoa mine !!!

Skrevet

Ikke sandaler assa??????????? Haha

Skrevet

Ja jeg har vist en del par (eller hva var det samboeren kalte det igjen ...). MEN har ihvertfall blitt så fornuftig nå etter jeg ble mor at jeg kvittet meg med alle de som egentlig ikke passet og kjøpt noen gode istedenfor. Tenk at noe sånt skulle skje med meg (ler)

Skrevet

Hvis jeg sier 50 par, så lyver jeg ikke. Kan sikkert plusse på noen par også... skodilla:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...