Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Vi maler rommet hans blått, kjøpt inn ny sprinkelseng og "himmel" til han.. Skap skal han få.. Men, så kommer jeg til å tenke på det... 1. sprinkelsenga er jo inne hos oss den første tiden... 2. skap trenger han ikke enda, vi kan bruke kommoden vi har på badet til klærne hans 3. stellebordet er på badet.. Når dere gjør istand barnerommet, hva har dere der inne??? han bruker det ikke uansett før om noen mnd!!
Phantom´ Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det er jo koselig å lage istand da.... men som du sier så er det jo ikke noe behov før om en god stund. Med nr 1 lagde vi istand barnerommet like før han flytta inn, ved 6 mnd. Det kan kanksje være greit å ha skapet på plass da, så kan du legge inn tøy som er for stort, og ting du skal bruke etterhvert. Ofte får man en del litt større tøy i gave, så slipper du fylle opp stellekommoden med det. Blir fort nok fullt...
Blå + en i magen Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har både skap og kommode selv om jeg ikke har mye klær til han ennå, men tiden går fort etterhvert og plutselig så trenger du sikkert skapet også. Man får kanskje litt leker etterhvert som han kan ligge og leke også. Kjekt å ha noe til de...? Jeg har også satt opp en bokhylle til bøker og bamser...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 kan du ikke bare gjøre i stand barnerommet hvis du vil? hva har du lyst til å ha på rommet? hvis du har lyst til å bruke rommet til noe annet til han skal bruke det så gjør du det.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Her er barenrommet helt klart.... babyen skal jo sove inne hos oss di første måndene, men vill heller storkose meg med henne enn å gjør ferdig barnerommet nå hun er her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå