Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Gikk dere opp mye? Er i uke 32 nå, og synest det viser mer på vekta nå de siste to ukene enn det har gjort før. Skal man gå opp en del nå (jaja, skal og skal, individuelt, men...) eller? Hvordan var det med dere ?
*LilleTroll + spira Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Babyen er jo ferdig nå og skal bare fete seg opp, så ikke rart om man går opp mer i vekt nå enn tidligere Har hørt om mange som har fått "alle" kg sine de siste mnd... og som vi så ofte hører, "alt" er normalt
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 HI her. Vet jo at alt er normalt, men er jo greit å høre andres erfaringer. Ser at det også er flere som lurer, så fint om dere som har kommmet langt i 3tri kan svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå