Gå til innhold

De siste to månedene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere opp mye? Er i uke 32 nå, og synest det viser mer på vekta nå de siste to ukene enn det har gjort før. Skal man gå opp en del nå (jaja, skal og skal, individuelt, men...) eller? Hvordan var det med dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på..dytter

Skrevet

Babyen er jo ferdig nå og skal bare fete seg opp, så ikke rart om man går opp mer i vekt nå enn tidligere :) Har hørt om mange som har fått "alle" kg sine de siste mnd... og som vi så ofte hører, "alt" er normalt :)

Skrevet

HI her.

 

Vet jo at alt er normalt, men er jo greit å høre andres erfaringer. Ser at det også er flere som lurer, så fint om dere som har kommmet langt i 3tri kan svare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...