Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 begynt tilvenning av maisgrøt for et par uker siden, og det virker som lille snuppa får fryktelig mageknip av den! gir henne et par tre teskjeer i tolv tiden og da er hun kjempeurolig og vrir seg og gråter i 15-16 tiden. noen fler med samme problem? burde jeg vente litt med grøt eller prøve en annen type? hun er 4 mndr og får kun mme.
☆Lille my* Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Kan hende at det er litt tidlig! Gutten min spiser nestlè sin maisgrøt! men han er er veldig sensetiv så vi måtte begynne veldig forsiktig! men det er mye han ikke kan spise ennå! prøv igjen om en liten stund, eller kun 1 teskje.
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 ok. tror jeg venter en liten stund jeg da, så får vi se om det roer seg;)
Krokka og prinsessa Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Gav ikke magevondt her... Er det TYNN velling da? Du sier ett par t-skjeer. Men i hvor mye mme? Du må venne gradvis.... Du kan jo prøve risgrøt i stedet? Eller prøv en dag uten noe for å se om det blir bedre? For det kan jo være grøten...... Tenk også igjennon om det kan være andre ting hun gråter for.. kan hun være veldig trøtt i denne tiden?
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 jeg lager den som velling ja. kanskje litt tykkere. prøver uten i et par dager jeg og ser om hun blir blidere;)
Barbafin Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Har du prøvd å gi litt vann i tillegg? Småen min er snart 4 måneder og vi har nettopp begynt med maisgrøt, og han ble veldig tørst. Drikker ca 20 ml kokt vann sammen med og etterpå grøten.
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 ok. takk for tipsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå