Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har jo utdanning som førskolelærer, men er klin umulig å få seg jobb som det her. Noen som vet hva de betaler i timen i assistent lønn? Får vel sikkert for ansinitet også eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg fikk 124,5 i en privat bhg je har vært vikar i. Jeg har ikke noen relevant utdannelse.
julenissen Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hvor i alle dager bor du da? Det mangler jo 6-8000 førskolelærere på landsbasis!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 I know, men ikke rundt Mjøsa...strort sett bare vikariater å oppdrive. Mange om beinet her vi bor. Har fått beskjed om opptil 100 søkere på enkelte stillinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå