Gå til innhold

Syns dere skalla babyer er fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn var temmelig hårløst nå hun var baby, men sånn generellt sett: syns dere babyer helt uten hår er fine?

Jeg syns de ser ut som aliener eller noe sånt, med rynkete skaller og store øyne...

Syns mye hår er det fineste!!! Flere med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skvetter faktisk litt når jeg ser nyfødte med masse hår;-)

Men synes de er like søte både med og uten!

Skrevet

Mine har hatt mye hår, men synes selvsagt alle babyer er skjønne.

Synes egentlig alt smått er søtt, være seg skalla babyer, babyer med kattunger, valper etc..

Skrevet

? Hva skal man gjøre da? Kjøpe parykk? Sett mange babyer som ikke er direkte billedskjønne, men syns ikke det er hår eller ei som avgjør om den er søt eller ei.

Terskelen for stygg baby er forøvrig nokså høy, hehe.

Skrevet

Min hadde akkurat passe med hår (selvfølgelig ;-p). Jeg synes helt skalla babyer er like søtt som dem med ganske mye hår. MEN jeg synes det nesten ser litt rart ut jeg når de har mye hår..

Skrevet

Gidder ikke å plasere babyer i søt/ikke søt jeg nei! blir for dumt! synes alle babyer er nydelige jeg.

Skrevet

jeg syns skalla babyer er søte jeg. blir mere skremt av babyer med MASSE hår. men syns no alle babyer er nusselige jeg da:)

Skrevet

signerer. blir litt rart hvis de har mye hår. men fleste babyer er jo søte uansett:-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har ingen formening om hår og sånt på babyer, men snulla på 16 mnd har veldig lite hår, og det er for det meste lyst...gjør at hun ser ut som baby, noe som sikkert er greit for dem som har en 16 mnd som den yngste, men nå er jo hun storesøster!:P

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett en helt skallet baby... Mine hadde mye går begge to, men de mistet det jo etter noen mnd da, så de var litt tynnhårede en stund selv om det var nytt hår på vei... Samme gjelder alle mine venners babyer.

Ergo, har aldri tenkt over saken, babyer er herlige uansett hvor mye/lite hår de har=)

Skrevet

Jeg syns babyer er søte enten de har mye/lite hår, rødt hår,svart hår, lyst hår, ikke hår i det hele tatt.

MEN jeg må bare si at jeg syns det er NYDELIG med babyer som har mye hår:-) Sikkert fordi mine to har hatt mye... Eldstejenta mistet ikke ett hårstrå, så hun hadde musefletter 5 mnd gammel. Men lillesøstra mistet mesteparten, og er nå 10 mnd og kan ikke ha musefletter:-)

Skrevet

synes de ser mer baby ut når de ikke har hår jeg :) hun Suri til Tom Criuse så jo ut som om hun var 3 år da hun ble født! hehe..

jeg var hårløs og det ble sønnen min og :) og begge var så søte babyer atte!

Skrevet

aliens?? kjære vene...nei jeg synes ikke små babyer uten hår ser ut som aliens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...