Gå til innhold

Dreamer snuppa mi=)

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her??

Er skravle sjuk, og det er sååå lenge siden vi har pratet nå... Hehe.. Har du det bra?=) Håper det da..

Har det skjedd noe hos deg enda??

Glad ideg klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytter så du ser det snuppa*

Skrevet

Heeei snuppa mi!!!:) Har ikke hatt nett på en uke, men i dag har vi endelig fått nytt modem! ALT for lenge siden vi har pratet!

Jeg har det bra:) Er i praksis i barnehage om dagen. Når det gjelder prøving har det ikke skjedd noe. Hadde EL myyyye senere enn jeg pleier, hvis jeg har hatt EL i det hele tatt. Så ikke noe baby på meg denne mnd.

Hvordan går det med deg? Noe på gang i magen din?;)

Glad i deg! Klem

Skrevet

Heiii:D

Nei er nok ikke noe igang i magen min heller.. Hatt skikkelig mye problemer med å finne EL og div siden jeg *hopper* over en TR hver mnd.. Snufs.

Å, så kjedelig da.. Veit hvordan det er å være uten nett..

Hadde vært koselig om du kom i påska da:) Hihi..

Komme på msn?:)

Glad ideg.. Klem

Skrevet

*Sukk* De DUMME DUMME syklusene dine:(

Skal du sjekke det hos legen?

Hadde vært kjempekos å komme i påsken, må bare se an hvordan/når jeg skal jobbe.

Glad i deg..Klem

Skrevet

Nei, har ikke orket det enda.. Siden jeg mistet bestefar for en mnd siden.. Men skal det så fort jeg føler meg klar:)

Grunnen til at jeg ikke kan snakke om den saken mellom meg og morten er fordi han sitter her;)

Skrevet

Aha, skjønner;)

Håper du blir klar snart da, er dumt å gå rundt med sånn syklus. Er nok ikke mye som skal til for at syklusen ordner seg. Du får nok pergo eller noe sånt:P

Skrevet

Hehe, men det er bra nå.. Alt ordner seg med tiden vettu:)

Ja, kansje jeg får det:) Hadde vært moro om det skjer no snart egentlig. Med deg å:)

Skrevet

Hei snuppa miii!!

Hvordan var filmen?:) Var den bra.. Hehe!!

Du skal idag da??

Vi skal bare slappe av ser det ut som! Eller bare på kvelden da, for iløpete av dagen skal HELE leiligheten være tatt.. Hehe..

Klem glad ideg

Skrevet

Heeei vennen!:)

Filmen var kjempebra! Du burde se den:)

Har jobbet til nå jeg, vet ikke helt hva som skjer i kveld. Skal kanskje ut en tur, ellers så skal jeg bare slappe av. Har dere fått tatt leiligheten? Deilig å bare slappe av da:)

Klem glad i deg

Skrevet

Heiii=)

Okei, da skal vi få sett den! Hehe!!

Har du jobba ja:) Okei..

Jepp, har bare badet og gangen igjen.. Deilig:) Morten har vært så flink til å hjelpe til! Nå skal vi snart spise Tikki Masala og se på American Pie Band Camp på tv3;o) Hehe!!

Klem glad ideg

Skrevet

Så flinke dere har vært!:) Høres ut som dere får en koselig kveld! Tar opp den filmen vi. Sitter og hører på musikk. Får snart besøk av en venninne og en kompis. Blir nok byen. Gleder meg! Bortsett fra at jeg er superforkjøla, åååå! Én uke i barnehage, så er det gjort;)

Klem glad i deg

Skrevet

Ja, vi skal kose oss masse:) Skal til Drammen neste helg og besøke ei venninne.. Så om du ikke skal jobbe da, hadde det vært koselig å kunne møtes:)

Hehe, ja det veit jeg alt om.. Har holdt på i 3uker med forkjølelse og hoste, pluss omgangsjuken etter jeg jobba i barnehagen.. Hehe!

Moro å ta en tur på byn da:)

Klem glad ideg å

Skrevet

Hei snuppa miii<3

Hvordan var det ute på byn igår da?:) Hehe.. Og hvordan er formen?

Vi bare koste oss igår, så koselig atte! Hehe..

Skal idag da?

Klem glad ideg

Skrevet

Hei snuppa!!!<3

Det var gøy på byen, formen har ikke vært helt på topp i dag for å si det sånn;)

Høres ut som dere hadde det veldig koselig i går! I dag har jeg vært hos faren min, familiemiddag. Koselig. Har du gjort i dag da?

Klem glad i deg

Skrevet

Heii<3

Hehe, det var det jeg tenkte meg. Sånn er det å være på fylla vettu..

Så koselig da:o) Igår, gjorde jeg ikke stort igrunn.. Hehe! Laget hjemmelaget pizza og kosa oss foran tv'n..

Håper ikke du skal jobbe hele påsken for hadde vært koselig å fått deg hit:o)

Klem glad ideg

Skrevet

Heeei<3

Nå er jeg hjemme fra jobb/praksis. Skal bare slappe av i kveld. Hva har du gjort i dag? Noen planer for kvelden? Hørtes ut som dere hadde koselig i går, godt med hjemmelaget pizza!

Håper ikke jeg skal jobbe hele påsken jeg heller, men regner med det. Jobber nesten ikke når jeg er i praksis, så trenger å jobbe litt ekstra. Men hadde vært kjempekoselig å komme på besøk:)

Klem glad i deg

Skrevet

Heei<3

Idag har jeg vasket litt klær og div.. Hehe!!

Ellers ikke noe annet enn å lage middag til Morten kom hjem fra jobb..

Ååå, håper virkelig du kan komme altså.. Hadde vært så koselig.. HVa skal du til lørdagen?:o)

Da skal vi til Drammen og hadde vært koselig å kunne møttes i Drammen om du har mulighet da:o)

Klem

Skrevet

Ååå det hadde vært kjempekoselig!! Men lørdag er jeg opptatt fra morgen til kveld:( Hvor lenge skal dere være der da?

Hvordan går det med prøvingen forresten?

Klem

Skrevet

Vi skal være der fra fredag til søndag! Dumt du er opptatt da:o( Hadde tenkt å spørre om du ville være med oss på kino..

Hmm, stoppet opp litt:o) Hehe!

Klem

Skrevet

Ååå det var synd:( Skal ha "krisemøte" med familen på dagen på lørdag fordi det har vært så mye intriger etter broren min fikk seg kjæreste. Så vi må skvære opp og rette opp i misforståelser. På kvelden skal jeg i bursdag til en kompis. Så det passer dårlig, det var jo veldig synd:(

Klem

Skrevet

Det var dumt:o( Da får vi heller håpe at du kan komme hit i påsken! Da hadde jeg blitt glad:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...