Gå til innhold

Skummelt hos jordmor i dag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sjekk hos jordmor i dag å har lagt på meg 3,5 kg i vann på en uke å SF målet mitt var gått fra 35 til 39 på litt over ei uke.. må på ny kontroll på fredag å skjekke fostervannsmengde og ta blodprøver for å utelukke svangerskapsforgiftning... noen som har vokst så mye nå på slutten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.Jeg er 37+6

La på meg to kg fra tirsdag til mandag denne uken, så kjenner til det ja.

Sf var 36 i går, skal til jordmor i morgen og lurer fælt på alt e bra..

 

Gleder meg til å ikke være gravid mer for å si det sånn :o)

Skrevet

Jordmor sa før jeg gikk:

 

Håper for din del at du føder før termin. Nå er du stor nok...

 

Jeg er veldig fødeklar nå... skal bli godt å miste noen kiloer ja!

 

 

Skrevet

Det sa legen til meg i forrige uke også! "Du kommer ikke til å gå ut tiden" sa han.........

 

Venter i spenning jeg da...... Men men, kan ikke trylle da....

Skrevet

Er det ikke vanlig at man blir full av vann før fødselen tar til. Har noen venninner som har hevdet at de svella opp rett før fødselen satte igang. Lov å håpe... :)

Skrevet

Da krysser vi fingrene på det!!!

Skrevet

Jeg så ikke gravid ut ennå, sa jordmor til meg. Ja i ansiktet altså!!! Har sett det på bilder av meg ved tidligere sv.skap også, at jeg er pløsete og oppblåst dagene før fødsel.

Skrevet

Hehe, får håpe du ser gravid ut, men hun mente kanskje at du ikke så FØDEKLAR ut? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...