Gå til innhold

Noen som bruker OMO til babytøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som alle er hysteriske for å bruke annet enn neutrral og blenda:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør!

Bruker comfort sensitive tøymykner, men det er mest fordi jeg synes den lukter best......

Skrevet

Jeg bruker flytende Omo og tøymykner. Det har jegalltid gjort og han har aldri reagert på det.

Skrevet

Ja. Hva er problemet med det liksom;=)

Skrevet

Begynte å lure på om jeg var spesiell jeg! bruker omo til alle oss, og comfort sensetive tøymykner, den med babyen på=)

Vasker dere klærne til babyen for seg selv da? mange reagerer på at jeg gjør det! men det er fordi vi har 2 skittentøyskurver (så mye klær) så babyen har egen og da fyller jeg opp en maskin med hannes klær=)

Skrevet

jeg og vasker klærne hans for seg selv, er lettere liksom...+ at han har mye hvitt og lyseblått, og det har ikke jeg så veldig mye av, og da blir det for seg selv liksom....

Skrevet

Nei, jeg bruker kun Neural, jeg reagerer veldig på andre vaskemidler, får store utslett og klør...minsta reagerer også... Ingenting med hysteri å gjøre, man bruker det som er best for en selv...og det man tåler. Men til småbarn og babyer børe man vel helst bruke sensitive eller nautral siden de plutselig kan bli allergiske senere, jeg ble det. Mamma brukte omo ol. alltid...begynte å reagerer plutselig som 22 åring...så KANSJE dere bør li litt "hysteriske"...så ikke ungen deres risikerr det jeg sliter med....for jeg kan love at det ikke er særlig behagelig når jeg feks skal sove hos andre folk og de feks har vaska sengeklærne, håndklærne osv i andre vaskemilder, så jeg må alltid ha med egne håndklær og eget sengetøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...