Jalla is back Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Det er en stund siden jeg har vært her nå. Ikke mer enn 1 mnd, da, men det er likevel endel av de som var her da, som ikke er her, ser jeg. Og det er jo flott for dem :-) Jeg var her sist på nyåret, fordi jeg ikke hadde fått TR. Sist gang jeg hadde TR var i midten av november. Og jeg testet bare negativt, Gjennom hele jula, og 2 uker inn på det nye året. Men det som er så rart, er at jeg fortsatt ikke har fått TR............. Og nå er det jo over 3 mnd siden sist TR........... Men jeg føler meg ikke gravid. Men nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en test i dag. Men kan den slå ut så sent? Det var en annen gang at jeg ikke fikk TR en mnd. Da gikk jeg til legen, og hun sa bare at det var helt normalt (selv om jeg har hatt sammenhengende TR i 20 før det, UTEN noen pauser). Så da har jeg tenkt at det er det som skjer nå også..... Den gang da, så fikk jeg TR 2 uker etter legebesøket. Men nå har det jo da gått over 3 mnd............ SNODIG!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå