Gå til innhold

GRAVIDE DAMER ER VIRKELIG SVIMMLE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde nå....Jeg hadde vært i butikken og parkert bilen på parkeringsplassen til boretslaget vårt...der parkerte jeg i en liten nedover bakke inntill et gjerde..

Så kom jeg hjem og sto å pratet med en nabo...........

plutselig kom en annen nabo løpende....og roper..du må komme med gang...jeg bare ...hææ???

Så sier han...bilen din har trillet bakover...du hadde ikke satt på brekket ordentlig - den står nå midt i veien !!!!!

Da jeg kom opp og så for meg bilen kræsja og skrapet opp ( vi har helt ny bil 2007 mod ) ser jeg bilen vår hadde klart å rygge seg ut av parkeringsplassen, den hadde svingt seg ut...og stoppet i en fortauskant midt i veien....

Men det mest utrolige er at den ikke hadde noen merker INGEN TING!!! Jeg ble helt slått ut av det her jeg..er 8 dager på overtid og sånn passe svimmel tydligvis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he-he! Sånn flaks da! Kjenner igjen det distre hodet, ja..... Er fryktelig klossete for tiden, og bare soser med alt jeg gjør!! Velkommen i klubben :-)

Skrevet

Det er så herlig å lese at andre også er tumlete:p hehe..Samboeren ler av meg hele tiden fordi jeg er så vimsete:p Kan egentlig melde meg inn i denne klubben jeg også..hehe:p

Skrevet

Uff,jeg også har blitt vimsete og glemsk.holdt på å starte brann i huset 2 ganger denne uka.Glemmer å skrue av komfyr o.l.Ganske skremmende.En uke til k.s.så det er sikkkert dette som tar hele plassen i topplokket.

Skrevet

Jeg melder meg inn i svimeklubben jeg også!

Hør bare her;

- vi driver og pusser opp, og her om dagen ventet jeg på en håndverker som skulle komme. Han ringte meg på moben for å få korrekt adresse, og jeg sa ".....vei nr 20".

Det gikk lenge og vel, uten at mannen dukket opp. Jeg gikk til vinduet for å speide etter han. Da så jeg plutselig en mann i arbeidstøy stå på trappen til naboen og ringe /banke på døren. Jeg åpnet vinduet og sa at han var på feil dør. " Sa ikke du nr 20 da?" sa mannen. " Jo" sa jeg "det er her over det" . Da dunka han på nummerskiltet ved naboens dør, og der skinte tallet 20. Da kom jeg brått på at vi bor i nr 18......

Tenk, jeg hadde glemt min egen adresse..... Som jeg har hatt i 7 år....

Jeg gremmes ennå.....:-)

Hilsen fra tåkelagt dame i uke 34

Skrevet

hahah:P

Ja må melde meg inn i klubben jeg og... Er virkelig sløv for tiden...

Presterer å valse ut av barnehagen ,men uten ungen med:O

stakkars lille pia sto igjen i gangen fult på kledd..

Barnehage tantene bare lo, da jeg snudde i døra og bare ehhh, jeg kom vell hit for en grunn:P

Skrevet

Ja må vel melde meg inn her jeg også :-S

Greide å mose en annen bil i bomringen... FLAUT! Seint på kvelden i svima, skulle rygge litt med stor dyr ny bil, med automatgir (som jeg ikke har kjørt noe særlig før..) Bilen bak stod litt for nærme og jeg fikk panikk, skulle bremse men tråkka på gassen istedenfor... Pang bom bang. Jeg gikk ut helt sjokka.. Nesten ikke ei ripe i bilen vår, men bilen bak hadde jeg knust foran. Blei så skjelven at jeg måtte ringe mannen min. Heldigvis var det en snill mann jeg kjørte på, for jeg var i sjokk.. Ødela den andre bilen for 15 lapper, og den måtte taues videre... Flaut flaut flaut.. Jeg gråt kjempemasse, tenkte på junior i magen. Heldigvis var det bare stoltheten og lommeboka som fikk seg en knekk.

Tror jeg skal være litt anonym i dette innlegget :-P

Skrevet

Ha ha ha...bra svimmel jeg også - jeg klarte det samme med sønnen i barnehagen...

Jeg kledde på han - så gikk jeg...satte meg tilogmed i bilen - før jeg oppdaget at jeg hadde glemt noe...

Ble bare sånn passe flau ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...