Momlegåsegg Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hvor raskt kom symptomene? Og hvilke symptomer hadde dere?
It's all about me Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Symptomene på EL eller symptomene på at jeg var gravid? El: Gikk på Pergo så rundt el var jeg både pottesur og sinnsyk øm i livmora. Graviditeten: Frøs som en gal og var fremdeles ganske sur, he he. Var artig å leve sammen med da. Dette kom vel et par uker etter el.
Momlegåsegg Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tenkte på når dere ble gravide...hehe...
Jippi! Maibaby! Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Blir ikke alle gravide rundt el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå