Momlegåsegg Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Når eller hvor raskt merket dere symptomene? Og hva slags symptomer?
lin76 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Mine symptom kom ca då eg elles ville fått mensen. Likna pms/menssmerter, med ømhet i livmorområdet og luft i magen (som er vanleg for meg ved pms også). Neste symptom ut var tissetrengthet fom slutten av 4. veke - må på do to-tre-fire gonger per natt, noko som visstnok bare blir verre med tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå