Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Skal noen av dere her inne fri på fredag?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Søstern skal :-D Så derfor er jeg anonym akkurat nå, i tilfellet typen hennes er her inne og ser og kjenner igjen nicket mitt... hihi.... Jeg er kjempespent på hennes vegne...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Nei,så absolutt ikke,jeg mener at det å fri er mannens oppgave og ville jeg ha fridd til ham,ja da hadde jeg gjort hvilken som helst dag,ser ikke at vi kvinner er nødt til å ha en dag,hvert fjerde år,som vi kan fri på. Nei,kvinner,fri når dere ønsker det,ikke bare for det at det den 29 februar. Fy søren nå hørtes jeg veldig rødstrømpe ut her,men det veier vel opp at jeg sa at jeg synes det er mannens oppgave,selv om jeg ikke ser noe galt der kvinnen har fridd.For meg er frieri noe romantisk og en tar bort noe av dette,hvis jeg skulle fri.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg mener også at det er mannens oppgave å fri. MEEN, når det er en slik dag liksom..så synes jeg faktsik det er ganske så søtt;)For den dagen eksisterer bare hvert fjerde år.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Mamma til 1 stor, 1 liten osv... Det ER jo nettopp romantisk at damene kan fri denne ene dagen, sånn fra gammelt av da. Jeg synes i alle fall det er superromantisk. Og søstern har planlagt skikkelig opplegg. Hun hadde nok muligens fridd en hvilken som helst annen dag også, hadde det ikke vært for at det passer så godt med fredag nå i år... Også det med at hun kanskje får 12 par hansker da... hihi... neida, men jeg synes det er romantisk jeg da. Mannen min fridde til meg, og det var ikke romantisk i det hele tatt......... Jeg som er anonym rett over :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Men planlegger dere å gifte dere, eller sitter dere liksom å venter til at han skal fri? Kan jo ta evigheter om så den dagen skal komme...vet jo mannfolk..er vel ikke de med mest krutt i rompa
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 min synes det er noe tull å gifte seg han..så jeg har ikke planer om å fri nei..hehe.. vet ikke hvordan han hadde reagert heller visst jeg hadde fridd når han har sagt til meg at han skjønner ikke poenget med å gifte seg..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Nei, jeg skal ikke fri. Enig med de som sier at det er mannens "jobb." Men jeg utelukker ikke at dersom han ikke har fridd innen neste skuddår at jeg kan komme til å gjøre det da. Satser på at han har fått ut finger'n til da. Han kan tenke seg å gifte seg sier han :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Du anonyme som har en søster som skal fri,jeg sier ikke at det er galt og at det ikke kan bli romantisk,det er alt etter hva en ute etter.Selv er jeg slik at jeg vil at mannen skal fri,men jeg tro nok at det kan drøye for vi er begge enig i at v i har det godt som vi har det,og skal vi føst gifte oss så skal vi gjøre det skikkelig og da koster det,og da må vi vite at vi har penger det. Vi har snakket en del om hvordan vi evt ville hatt det,begge føler at det er oss to som hører sammen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Hei igjen.. det er meg anonyme med søsteren:-) Vi er jo da gift, og selv om frieriet ikke var romantisk, var bryllupet vårt det, og helt perfekt. Det var et ganske stort og skikkelig bryllup, så jeg synes egentlig den dagen var viktigere, enn akkurat hvordan mannen min fridde.... :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Kjøper dame-frierne ringer, eller er det vanlig å vente og så gjøre det sammen? Vurderer å fri på fredag.............
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Er det vanlig å kjøpe ringer? Eller er det film klisje? Tenker på om mannen min skulle fridd, ville jeg gjerne ha bestemt gifteringen min selv ja;D
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Jeg fridde for litt over et år siden, jeg... ikke skuddår og ikke februar engang Men det gikk fint likevel - dessuten fikk jeg frieriet AKKURAT så romantisk og spesielt ikke minst som jeg ville ha det selv Angrer ikke et sekund på at jeg ikke ventet på ham... Og ja, jeg kjøpte ringer. Rent symbolske ringer som funker fint som forlovelsesringer men langt i fra ruinerte meg økonomisk (min egen var så billig at når jeg gikk på gullsmeden etterpå og ville ha den krympet fordi den er litt stor så de rart på meg og lurte på om jeg var klar over at det ville koste MYE mer enn selve ringen ). Når vi gifter oss til neste år blir det nye gifteringer som vi har kjøpt sammen, men jeg ville ha noen å bruke i mellomtiden. Og jeg er ikke for å "gjenbruke" forlovelsesringene som gifteringer (med mindre man da smelter om eller noe), synes gifteringene skal være nye når man står ved alteret
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Ang ringer,så ønsker jeg at hvis han en dag kommer så langt at han frir,så skal han ha en ring til meg,en ring,slik som de gjør i amerika og så når vi gifter oss,så skal vi kjøpe gifteringer sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå