Gå til innhold

Når spiser dere middag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er herlig å være ferdig med middagen tidlig jeg. så de dagene jeg ikke jobber spiser vi i 14 - 15 tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når det er middagstid.... halv fire når barna er her, halvt tre ellers

Skrevet

Stortsett halv fem, men hvis mulig tidligere sånn at vi har mulighet til å finne på noe før legging.

 

Skrevet

Kl. 19- 20, men alt fra 18 til 21 er normal her i huset.

Skrevet

alt fra 17 til 19. Når jeg begynner å jobbe full til uka blir det val ikke før 1730 tidligst...

Skrevet

Her spiser vi når sønnen kommer hjem fra skolen ca kl 1500.

Så er det kveldsmat sammen med barne-tv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...