miriam007 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Synes det er herlig å være ferdig med middagen tidlig jeg. så de dagene jeg ikke jobber spiser vi i 14 - 15 tiden.
Bærta å babyn Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 når det er middagstid.... halv fire når barna er her, halvt tre ellers
Kaffemocca Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Stortsett halv fem, men hvis mulig tidligere sånn at vi har mulighet til å finne på noe før legging.
ScaryMama Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Kl. 19- 20, men alt fra 18 til 21 er normal her i huset.
BettyBoob Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 alt fra 17 til 19. Når jeg begynner å jobbe full til uka blir det val ikke før 1730 tidligst...
Mamma+2 Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Her spiser vi når sønnen kommer hjem fra skolen ca kl 1500. Så er det kveldsmat sammen med barne-tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå