Gå til innhold

Spysjuga og influensa....... trenger noen beroligende svar.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt spysjuga fra i går kveld og spyd i heile natt.... spyr ikje nå heldigvis.... men har feber og begynner å tette seg i halsen..... Har ikje spist siden klokka halv 5 i går, men det jeg spiste da kom også opp igjen......får ikje i meg noe mat, sitter bare å drikker iskaldt cola... eneste som går ned......

Åssen blir dette med den lille????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen tar den næringen den trenger.. uansett...

Skrevet

Hadde akkurat det samme nettopp jeg også... ringte både fastlegen og føden for å forsikre meg om babyen ikke skulle ta skade...hehe..syntes det var utrolig at de ikke gjør det... men hun var nok stressa for det var fullt liv der inne hver gang jeg spøy.....

Men de skal visstnok ikke påvirkes altså...men dersom man spyr eller har diare i flere dager bør man undersøkes i forhold til dehydrering.... men en dag eller to går bra..! ;O) Bare prøv å få i deg væske!

Skrevet

Hei! har nettopp hatt spysyken selv(uke 38) då levde eg på cola og i nesten to døgn! det gikk helt bra men var veldig slapp og sliten. begynte å spise kjeks,druer og potetskruer til å begynne med for å få i meg litt etter eg hadde sluttet å spy.

Med babyen gikk det bare bra den tar til seg den næringen den trenger:)

Håper det går bedre med deg å at du får i deg litt fast føde etterhvert!!

God bedring!

Skrevet

Har akkuratt hatt det sånn selv.. babyen tar den næringen den trenger fra det uansett! Bare sørg for og drikk MASSE vann så du ikke ut-tørker dere ;) GOD BEDRING ;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :o)

Sitter her å drikker massssse iskalde cola, er den eneste som går ned... litt vann innimellom....... men spiser litt salt chips, eller prøver....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...