Gå til innhold

130 i timen for sentralbord/kontorarbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lite?

mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en uten utdannelse er det helt greit. Ikke noe jeg ville jublet av men du kan da leve av det i hvertfall:)

Skrevet

Jeg har utdannelse.

Har også erfaring innen kontor.

Skrevet

Da ville jeg forsiktig ymtet innpå om at 10-20 kroner mer i timen ville vært fint...:)

Skrevet

ja.. men det fikk jeg ikke sa de.

Skrevet

Det er mer enn hva jeg har i timen.... Jeg jobber altså med dette :P

Skrevet

Jeg har jobbet med dette - og hadde erfaring og flere års ansinitet og fikk 137.- timen ikke mye skryte av ...men kjekt med all arbeidserfaring man har.

Skrevet

Ikke så ille. Har du rett utdanning, økonomi/administrasjon, og flere års ansinitet så burde en kanskje få mer. Men tror det er en vanlig start lønn. Kan spørre hva gubben betaler hun som er ansatt for det samme hos dem. Hun har et bachelor i marknadsføring/administrajon fra en BI lignende skole.

Skrevet

Ok.

Jeg reagerte bare litt på at det ene stedet ga de meg 155 uten å blunke, mens det andre stedet (vikarbyrået) mener de jeg ikke bør forvente mer enn 130..

Skrevet

Hvilken utdannelse har du da?

Og hvor lang ansiennitet

Skrevet

Jeg har litt over 140, ingen erfaring eller utdannelse.

Synes du burde kunne kreve litt mer ja!

Skrevet

Men gjennom vikarbyrået får du gjerne litt andre vilkår, ofte fordi det går på fortjenesten til vikarbyrået!

Keep that in mind:)

Skrevet

Jeg får 140 i timen som vikar, jobber i kassa i en bank, Ikke helt det samme, men jeg har ingen erfaring fra dette tidligere (men lang erfaring inne andre serviceyrker da) og bare litt økonomiutdannelse. Fikk 130 i timen da jeg jobbet som sekretær i vikariat tidligere, men det er nesten 3 år siden, og jeg hadde ikke helt oversikt over vanlig timelønn så ba ikke om mer. Mener du burde få minst 140.

Skrevet

Begge deler var gjennom vikarbyrå! He he:) Bare to ulike....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...