Gå til innhold

"Hva er dette da?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedovn, ledninger, stikkontakter, høytalere, forsterker, ved og vedrask.

Det er det poden på 8 mnd har vært int i i dag + katta og hunden som springer unna i lett panikk bare han nærmer seg en avstand så han kanskje kan komme til å ta på de...

Utforsker i dag ja. :-D og er så blid og fornøyd over alt det "nye" han har funnet i dag :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke prøvd seg på vannskåla til hunden altså? Her syns mini at det er KONGE å krabbe som et lyn til vannskåla til hunden, der han vet han ikke får være, og PLASKE med henda oppi til den velter...

Det er en grunn til at mange sier nei som sitt første ord. hehe

Skrevet

nei, vannskåla står ute i gangen, så den får være i fred. har ikke helt funnet turboen framover...

Skrevet

Hehee... Alt skal utforskes.. spesielt ledninger og stikkontakter!!

Skrevet

han fant cheese doddles posen til pappan i går, den var spennende den..

Skrevet

hihi.. Det vil jeg tro.. Mini krabber rundt og drar i alt som er... Både katta og hunden har fått gjennomgå så det holder.. Men dumme katta legger seg 10 cm fra han på gulvet også da! Bra de utforsker litt, bra for sansene og motorikken ;)

Skrevet

ja, så lenger han ikke kan skade seg alvorlig så får han bare holde på, skal få noen blåflekker og skrike litt oxo

Skrevet

De blir det mange av skal jeg love deg.... Skulle nesten tro man mishandlet ungene sine.. Jeg passer også på at mini ikke får tak i noe han ikke skal ha tak i etc, men om han detter på rompa så gjør det liksom ikke noe.. Noen kuler i hodet blir det også..

Skrevet

hehe er litt glad for at mine aldri har syntes ledinger, stikkontakter og ovner har vært noe interessant. men den stakkars bikkja derimot (eller katta da vi hadde det)... dakkar nesten i hjelkoste vovven. de koser jo ikke akkurat direkte lett på handa:D godt de lærer forholdsvis raskt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...