Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 På disse sidene kan det virke som at "alle" kjøper seg kjole, er det helt ut å leie?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det er vel ikke helt ut å leie,men for min del så lønte det seg å kjøpe.De skulle ha 5500kr i leie for den kjolen jeg ville ha,men når jeg fikk kjøpt den til 4450kr på www.drommekjoler.com så var ikke valget så vanskelig
ChellBell - har født! Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal leie, så vidt jeg ikke finner en kjole som er billigere å kjøpe enn å leie da... Du får jo ikke brukt for kjolen etter bryllupet! De som tror de kommer til å kikke masse på den i skapet år etter år etterpå har lettet litt fra bakken Greien er jo at livet fortsetter også etter bryllupet.. regninger kommer fortsatt inn og boliglån skal betales ned Når hovedårsaken til skilssmisse er krangling om økonomi så er ikke det valget så vanskelig å ta for min del )
♥2 små gull♥ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har også kjøpt kjole gjenneom Torunns drømmekjoler. http://www.drommekjoler.com/ Jeg vurderte både å leie og å finne på finn.no, men når jeg kunne få min drømmekjole, helt ny og sydd etter mine mål for 4350 kr. hos Torunn, så var det ikke så mye mer å tenke over.
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har kjøpt, fant ingen aktuelle jeg kunne leie. Selger kjolen etter bryllupet, så da får jeg forhåpentligvis inn litt penger igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 jeg kjøpte meg en brukt kjole.. brukt 1 gang..og det var så billig at det faktisk ble dyrere enn å leie,så hvorfor kaste pengene ut av vinduet på å leie,enn å kjøpe brukt for så og tjene tilbake penger etter bryllupet?
Mamman til Mari Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Har også kjøpt kjole som jeg planlegger å selge etterpå.
*Rutletutt* Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Det er vel begrenset utvalg hvis en skal leie - jeg har i allefall ikke hørt snakk om leie på noen av de (mange) kjolene jeg har prøvd...hadde jeg funnet drømmekjolen til leie, hadde jeg selvsagt gjort det - men i og med at vi reiser tre uker til USA og gifter oss der, vet jeg ikke om jeg hadde fått leie heller;o) Jeg kommer nok til å kjøpe og prøve å selge kjolen etterpå - da går det forhåpentligvis opp-i-opp ift pris:o)
trude lutt Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Kommer vel helt an på. Jeg leide, men den hadde kostet meg 16 000 å kjøpe, så det var helt uaktuelt, selv om jeg gjerne skulle hatt den ;-) men hadde ikke hatt plass til den....
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 jeg kjøpte drømmekjolen min på finn.no.. har lenge gått og sikklet på en slik.. og så fikk jeg den for 5000kr inkl underskjørt og slør.. så jeg føler at jeg har gjort et godt kjøp.. kan jo selge den etterpå hvis jeg vil og få penger igjen for den. leie av utstyr var uaktuelt for oss.. orker ikke kaste penger ut vinduet som vi ikke får igjen.. (hvis dere skjøner).. og den brudebutikken de har her har bare kjoler fra begynnelsen av 80 tallet.. skitne og stygge er dem..=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå